معاون استاندار اردبیل

پیشرفت پارس‌آباد با تکمیل ساختار مدیریتی جدید

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های منحصر بفرد پارس آباد مغان گفت: با تکمیل ساختار مدیریتی شاهد رشد و جهش اقتصادی و پیشرفت همه جانبه این شهرستان مرزی خواهیم بود.
کد خبر: ۴۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 29 May 2015
 به گزارش ایرنا، طاهر شریفی در آیین معارفه معاون جدید فرماندار پارس آباد افزود: این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی استان، جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

وی با بیان این که بیشتر مدیران دستگاه های دولتی پارس آباد جوان هستند از آنها خواست با تمام توان و انرژی و با اتحاد و همدلی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و تحقق شعار همدلی و همزبانی مد نظر مقام عظمای ولایت تلاش کنند.

وی با اعلام این که کشور هم اکنون در شرایط ویژه ای قرار دارد گفت: همدلی و همزبانی به معنی این است که نگذاریم مردم خواسته های خود را در قالب اعتراض و گلایه به زبان بیاورند بلکه باید از مشکلات و نیازهای مردم آگاه باشیم و درصدد رفع آن برآییم.

او با بیان این که تحقق همدلی و همزبانی نکته مهمی است که می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات ریز و درشت کشور و جامعه باشد و ما را به سر منزل مقصود برساند

اظهار کرد: نباید مردم احساس کنند که دولتمردان به دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند و راه خود را می روند بلکه باید کاری کنیم که مردم به این باور و اطمینان برسند که دولت همواره به فکر آنها است.

وی معاونت فرمانداری را از پست های حساس و مهم و مکمل فعالیت فرمانداری دانست و گفت: گماردن یک نیروی توانمند و مجرب به سمت معاون فرمانداری می تواند در تسریع و تسهیل امورات و رشد و عمران منطقه تاثیر گذار باشد.

در این مراسم احکام انتصاب یاسر ندایی به سمت معاون فرماندار پارس آباد و عباس مینایی به عنوان بخشدار اصلاندوز اعطا شد.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار