با عمل به دستورات رهبری وحدت را حفظ کنیم/ تیم مذاکره کننده ممکن است اشتباه کنند اما خائن نیستند

آیت‌الله مصباح‌یزدی با اشاره به اینکه باید با عمل کردن به دستورات رهبر معظم انقلاب وحدت را حفظ کنیم گفت: ممکن است تیم مذاکره کننده هسته‌ای اشتباهی را مرتکب شوند اما هیچ گاه عزت و اقتدار مردم را زیر پای خود نمی‌گذارند.
کد خبر: ۴۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 28 May 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی عصر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان استان یزد که در سالن همایش‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: در حال حاضر وظیفه حفظ و نگهداری از انقلاب را برعهده داریم که این وظیفه شکرانه‌ای در برابر زحمات شهیدان و جانبازان است از همین رو باید در حفظ دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی از مواقع دستاوردهای انقلاب به خطر می‌افتند گفت: دشمنان در حال حاضر با تهدید سعی دارند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند از همین رو مردم وظیفه دارند جامعه را به طرز صحیحی مدیریت کنند تا توطئه‌های شوم دشمنان خنثی شود.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) یادآور شد: مردم از روزهای نخست انقلاب از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیروی کرده و می‌کنند تا هیچ گونه اختلافی در کشور رخ ندهد که این امر سبب همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌شود.

آیت‌الله مصباح‌یزدی با اشاره به اینکه باید با عمل کردن به دستورات رهبر معظم انقلاب وحدت را حفظ کنیم، اظهار کرد: ممکن است تیم مذاکره کننده هسته‌ای اشتباهی را مرتکب شوند اما هیچ گاه عزت و اقتدار مردم را زیر پای خود نمی‌گذارند. 

وی افزود: در زندگی شخصی و اجتماعی باید نسبت به مسائل دینی پایبند باشیم زیرا که خداوند نسبت به تمام اعمال انسان‌ها آگاه است که متاسفانه در جامعه امروزی شاهد این هستیم که برخی بانک‌ها به نام کارمزد از مردم ربا دریافت می‌کنند.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه‌ آمریکایی‌ها نیازمند مذاکره با ایران هستند، گفت: آمریکایی‌ها بارها و بارها به ایران التماس کرده است که با آنها وارد مذاکره شویم که این نشان دهنده این است که ایران هیچ نیازی به مذاکره ندارد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در آینده نزدیک عنوان کرد: اگر قرار است جامعه به دست کسی سپرده شود باید سوابق، طرز فکر و اهداف او شناخته شود، باید کسی انتخاب شود که خدمت بیشتری به اسلام می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار