حمایت از تولید داخلی موتور محرکه اشتغال و سرمایه گذاری است

امام جمعه آشتیان گفت: حمایت از تولید داخلی و تثبیت مقوله کار و سرمایه ایرانی موتور محرکه اشتغال و سرمایه گذاری است. امروز مهمترین نیاز کشور اشتغال است و موتور محرکه اشتغال تولید است . لازمه اشتغال و تولید داشتن اقتصاد قدرتمنداست
کد خبر: ۴۰۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 07 April 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام نیشابوری در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه آشتیان افزود: رهبر معظم انقلاب در سال 96 مسئولان و مردم را به اقدام انقلابی و جهادی در عرصه تولید و اشتغال فراخواندند.
وی ادامه داد: در سال جاری برای رونق تولید و اشتغال باید مدیران ایثارگر و خستگی ناپذیر و متدین فعالیت خود را دو چندان کنند.
خطیب جمعه آشتیان در خصوص انتخابات پیش رو افزود: انتخاب اصلح باید در دستور کار باشد تا منتخبانی شایسته در راس خدمت رسانی به مردم قرار گیرند.
وی با اشاره به ولادت حضرت علی (ع) افزود: امام المتقین علی بن ابیطالب یکی از الگوهای شاخص دینداری و معنویت بود و لایه های شخصیتی آن امام بزرگوار از ابعاد مختلف قابل بررسی است.
حجت الاسلام نیشابوری گفت: در شرایط کنونی مهمترین نیاز کشور شناخت تهدیدها و آسیب ها و برنامه ریزی برای حل آنها است . 
وی در خصوص آسیب های فضای مجازی گفت: رویکرد نظارتی بر فضای مجازی همواره باید مورد تاکید قرار گیرد تا منجر به دامن زدن به آسیب های اجتماعی نشود.
خطیب جمعه آشتیان بیان کرد : نزدیکی به خدا، دوری از شیطان و هوای نفس و درک شیرینی عبادت در خلوت با خدا از برکات آیین معنوی اعتکاف است.


منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار