همایش بین المللی فرهنگ غدیر در تبریز برگزار می‌شود

چهارمین همایش بین المللی فرهنگ غدیر به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 28 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مسلم اورنگی، رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین همایش بین المللی فرهنگ غدیر در هفتم مهر ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این همایش نیز مانند سه همایش قبل با محورها و اهداف خاصی برگزار می شود.

وی با اشاره به این‌که آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش اول مرداد ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج داوری مقالات نیز 25 مرداد ماه است، که توصیه می شود مقالات ارسالی با موضوعات و محورهای پیشنهادی دبیرخانه همایش نگارش و تدوین شوند.

اورنگی ادامه داد: ارسال مقالات فقط از طریق سایت همایش امکان پذیر بوده و به مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ghadirjournal.ir مراجعه کرده و یا با شماره 04133362544 تماس بگیرند.

رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فرهنگ غدیر و ارتباط آن با قرآن و سیره پیامبر اکرم(ص)، همدلی و همزبانی در جهان اسلام از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری با الهام از فرهنگ غدیر، نقش سه علامه تبریزی در احیای فرهنگ غدیر و تحقق همدلی و همزبانی در جهان اسلام از جمله محورهای همایش است.

وی راهکارهای رسیدن به وحدت و همدلی در جهان اسلام، مبانی وحدت و همدلی در سیره ائمه معصومین، مدیریت علوی الهام بخش همدلی و همزبانی در جهان اسلام، موانع و چالش های رسیدن به وحدت در جهان اسلام و فرهنگ غدیر الگوی همدلی و همزبانی در ادیان آسمانی را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

اورنگی در ادامه با بیان این‌که چهارمین همایش بین المللی فرهنگ غدیر با محوریت شعار سال و راهکارهای تحقق پیام غدیر در جامعه اسلامی برگزار می شود، گفت: این همایش هفتم مهر ماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار