بخش سوم گزارش مستقیم تابناک از روند انتخاب شهردار
در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل برای تعیین شهردار، دیگر اعضا شورا هر کدام به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. خوشبخت، نعمتی، هدایتی، سرداری، اصلانیان و تقوی هر کدام در ادامه این جلسه نظر و پیشنهادهای خود را برای انتخاب شهردار بیان کردند.
کد خبر: ۴۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 27 May 2015

در ادامه جلسه انتخاب شهردار اردبیل خوشبخت، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: درجه شهرداری اردبیل در وزارت کشور یازده است و طبق قانون کسی باید شهردار شود که مدرک فوق لیسانس و به بالاتر داشته باشد یا حداقل پنج سال در شهری با سطح درجه اردبیل معاون شهردار بوده باشد.

به گزارش تابناک، سپس ولی نعمتی گفت: هر شهر یک ویژگی دارد و ما باید در انتخاب شهردار ویژگی شهرمان را در نظر بگیریم.

دوستان دقت کنند این شورا، شهرداری انتخاب می کند که شهردار دوساله است و کسی می آید برنامه پنج ساله به شهردار ارائه بدهد نخواهد توانست در زمان خود به وعده های خود عمل کند. در ضمن در لحاظ مدرک کاندیداهای شهرداری باید باز هم نیازهای شهر لحاظ شود.

علی هدایتی دیگر عضو شورا گفت: اگر در اعلام برنامه کاندیداها روند منطقی نباشد و غیرواقع بینانه باشد بعدا به مشکل بر می خوریم.

هدایتی ادامه داد:برخی کاندیداهای شهرداری از خودشان برنامه ندارند و فقط برنامه اساتید دیگر را روخوانی و ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری که انتخاب می شود باید قبل از هر چیز برای درآمدزایی در شهرداری برنامه ارائه بدهد.

حجت الاسلام سرداری در جلسه انتخاب شهردار گفت: پیشنهاد می کنم هر کدام از کاندیداهای شهرداری ابتدا در وقت تعیین شده برنامه خودشان را ادایه کنند و سپس اعضای شورا سئوالات خود را مطرح کنند.

محمد اصلانیان هم گفت: پیشنهاد می کنم اصل مدرک کاندیداها رویت شود برخی کاندیداها هنوز مدرک ادعایی را به صورت قطعی نگرفته اند و در ضمن صلاحیت کاندیداها باید به صورت شفاهی یا کتبی از استانداری سئوال شود.

لیلا تقوی در ادامه این بحث اظهار کرد: آیا شهردار بعدی خواهد توانست حقوق نیروهای مازاد شهرداری و تازه استخدام شده را با شرایط فعلی بپردازد.

وی افزود: باید شهرداری انتخاب کنیم که بدون رودربایستی بگوید که با استخدام های جدید موافق است یا آن را درست نمی داند؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار