برگزاری کنگره بین المللی «سایکوسوماتیک» در یزد

کد خبر: ۳۸۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 27 February 2017
به گزارش تابناک یزد،دبیر اجرایی ششمین کنگره بین المللی سایکوسوماتیک از برگزاری این همایش با حضور بزرگان روانشناسی از کشور آلمان و ایران با همکاری 3 دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.
«فرشید شاهقولی» اظهار کرد: این کنگره در قالب همایش و کارگاه آموزشی برای نخستین بار به صورت بین‌المللی با حضور اساتید و بزرگان روانشناسی آلمانی در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.
وی ادامه داد: این اولین همایشی است که در این سطح درحوزه روانشناسی در استان برگزار شد، به طوری که 5 پروفسور که هریک صاحب یک یا 2 کرسی اساتیدی در سطح بین المللی هستند، حضور پیدا کردند.
شاهقولی هدف از اجرای این کنگره را ارتقای سطح دانش، مهارت و تخصص روانپزشکان وروانشناسان و تمامی افرادی که در حوزه‌ سلامت روان مشغول به کار هستند، عنوان کرد.
وی درباره دلیل انتخاب دانشگاه آزاد یزد به عنوان محل برگزاری این همایش، گفت: همکاری مسئولان و اساتید دانشگاه به ویژه مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه آزاد یزد و همچنین استقبال مدعوان آلمانی و اشتیاق آنها از برگزاری این کنگره در استان، از دلایل این میزبانی است.
دبیر اجرایی این همایش استقبال روانشناسان وروان‌پزشکان یزدی را از برگزاری این کنگره بسیار خوب توصیف کرد و افزود: حضور این افراد بیش از حد انتظار کمیته اجرایی بوده است.وی از همکاری واحدهای تخصصی و انجمن علمی روان شناسی دانشگاه آزاد یزد برای برگزاری این همایش تقدیر کرد.
همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار