چاپ بانک اطلاعاتی روابط عمومی های فارس

مسئول انجمن روابط عمومی های فارس از چاپ بانک اطلاعاتی روابط عمومی های فارس خبر داد و گفت: اولین بانک اطلاعاتی مدیران روابط عمومی چاپ شد البته همه مدیران روابط عمومی نیستند اما فراخوان اعلام می شود تا افراد دیگر نیز برای تکمیل اقدام کنند.
کد خبر: ۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 23 May 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:مسعود عطایی نژاد، مسئول انجمن روابط عمومی های فارس امروز (2خرداد) در مراسم اختتامیه هفته روابط عمومی با اشاره به اینکه تاکنون 2 نمایشگاه تخصصی را برگزار کردیم، گفت: چهار دوره کلاس های آموزشی ویژه روابط عمومی های استان را برگزار کردیم.

وی با یادآوری این مطلب که برگزاری 2 دوره جشنواره روابط عمومی های برتر جز برنامه های ماست، افزود: معرفی الگوهای برتر روابط عمومی، شناسایی روابط عمومی ها و ایجاد انگیزه مناسب جز اهداف ماست.

عطایی نژاد با تاکید بر اینکه 12 نفر از روابط عمومی های پیشکسوت تجلیل می شوند، اظهار داشت: اولین بانک اطلاعاتی مدیران روابط عمومی چاپ شد البته همه مدیران روابط عمومی نیستند اما فراخوان اعلام می شود تا افراد دیگر نیز برای تکمیل اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، سید محمود موسوی، مشاور ارشد استاندار فارس نیز گفت: روابط عمومی ها مانند آینه 2 سویه است.

این گزارش می افزاید، زهرا مریدی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری فارس نیز وظیفه اصلی روابط عمومی ها را مردم داری دانست و یادآور شد: نقش روابط عمومی ها در کنار می تواند در شعار سال پر رنگ باشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال سال تکاپوی روابط عمومی هاست، افزود: امیدوارم با برپایی شورای روابط عمومی های استان مشکلات روابط عمومی ها مرتفع شود که در این جلسه 9 نفر از هیئت رئیسه، بازرس و خزانه دار هم معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار