به زودی در یزد؛

راه اندازی مدرسه درجه‌داری ارتش در یزد

مشاور ارتشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از راه انداری مدرسه درجه‌داری ارتش در آینده ای نزدیک در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 23 May 2015
به گزارش تابناک یزد، مشاورسازمان حفظ آثار استان یزد درحاشیه  نشست خبری مدیرکل این سازمان با اصحاب رسانه استان یزد گفت: این در سال های گذشته نقش ارتش در یزد کمرنگ بوده و هست.

 امیرمحمد سعید آدابی اظهار داشت: نزدیک به 5 سال است که ارتش به استان یزد ورود پیدا کرده و در بدو ورود  مدرسه نظامی  را در استان تاسیس بوده و در آینده هم مدرسه درجه‌داری ارتش را  افتتاح خواهد کرد.

آدابی با بیان این مطلب که 505 شهید ارتشی در یزد شناسایی شده اند گفت: تا بحال خانواده شهدای ارتش در یزد نامعلوم و پنهان بوده‌اند و نکته قابل توجه این است که هرچند ارتش در دوران دفاع مقدس در استان یزد حضور نداشته  اما آمار بسیار خوبی ازشهدای  ارتش دراین استان وجود دارد.

به نقل از یزد امروز،مشاور ارتشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد همچنین از وجود 720 جانباز ارتشی10 تا 70 درصد و بالغ بر 1200 نفر پیشکسوت و رزمنده ارتشی در استان خبر داد و اضافه کرد:تا سال 89 اطلاع دقیقی ازخدمات و فعالیت‌هایی  ارتش  در یزد وجود نداشت و امیدواریم که در آینده نزدیک، ارتش بتواند خودش را پررنگ‌تر از قبل در استان یزد نشان دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
سلام پس کی دیگه آنقدر نشستم زیر پام علف سبز شد ارتش در یزد راه اندازی نشد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار