واگذاری 64 قطعه زمین به خانواده شهدا در چرام

رئیس اداره راه و شهرسازی چرام، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر، 64 قطعه زمین 100 متری به خانواده شهدا، جانبازان و اقشار ویژه واگذار شد.
کد خبر: ۳۷۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 17 February 2017
رئیس اداره راه و شهرسازی چرام از واگذاری 64 قطعه زمین به خانواده شهدا و جانبازان خبر داد.
مسعود راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از واگذاری 64 قطعه زمین به خانواده شهدا و جانبازان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی چرام، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر، 64 قطعه زمین 100 متری به خانواده شهدا، جانبازان و اقشار ویژه واگذار شد.

وی به خدمات دولت در حوزه راه و شهرسازی چرام اشاره داشت و با بیان اینکه عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه راه و در شهرستان چرام چشمگیر است، ابراز کرد: طی این سه سال خدمات زیادی در شهرستان چرام از سوی دولت انجام گرفته که از جمله آنها می‌توان به زیرسازی و آسفالت جاده شرابگرو، زیرسازی و آسفالت جاده بید انجیر، جاده شیخ‌هابیل و جاده مله‌دلگکی اشاره کرد.

این مسئول، زیرسازی و آسفالت جاده طسوج، دمه، احداث واریانت در جاده گره‌ای، اجرای عملیات راهسازی و اجرای ابنیه و خاکبرداری جاده خلیفه‌ای و اجرا و حذف نقاط حادثه‌خیز این شهرستان را از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

راستا، همچنین، خاطرنشان کرد: در همین راستا امسال در دهه مبارک فجر نیز علاوه بر پروژه‌های افتتاحی و واگذاری زمین به خانواده شهدا، 14 قطعه زمین 100 متری نیز به خانواده دو معلولی بهزیستی این شهرستان واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار