برگزیده شدن 17 اثر در جشنواره علمی تا ثریا

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از ارسال 120 اثر در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های خانگی به دبیرخانه جشنواره علمی تا ثریا خبر داد و گفت: از این تعداد 17 اثر برگزیده‌شده و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 14 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- منوچهر ذوالفقاری در اختتامیه جشنواره علمی تا ثریا، هدف از برگزاری این جشنواره را تولید آثار اقتصاد مقاومتی با توجه به شعار سال و ایجاد و تقویت رابطه بین صنعت و دانشگاه دانست.

وی از ارسال 120 اثر در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های خانگی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد 17 اثر برگزیده‌شده و از آنان تقدیر خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه سالانه یک هزار میلیارد دلار در جهان برای تحقیقات و کارهای پژوهشی هزینه می‌شود، افزود: اگر این پژوهش‌ها در راستای رفع نیازهای کشور به کار گرفته نشود سودی نخواهد داشت.

ذوالفقاری به تأکید رهبری بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در اکثر کشورهای دنیا دو درصد از تولید ناخالص دولتی در راستای تحقیقات هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار