ساختمان اداری شهرداری اقبالیه افتتاح شد

همزمان با سفر استاندار قزوین به شهر اقبالیه با حضور مسؤولان استانی و شهری ساختمان اداری شهرداری این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در مراسم افتتاح ساختمان اداری شهرداری اقبالیه که ظهر امروز به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی و شهری در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بزرگی را خلق کردند و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا ثابت کردند همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: مردم ایران همچنان پیرو منویات مقام معظم رهبری و حامی دولت بوده و مسؤولان وظیفه دارند با توکل بر خداوند و احساس مسؤولیت در مقابل مردم با انگیزه و با عظمت بیشتر از همیشه خدمت‌رسانی داشته باشند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه ساختمان شهرداری شهر اقبالیه که برای خدمت‌رسانی به مردم احداث شده و از این امکانات و فضا به مردم خدمت‌رسانی می‌شود، ادامه داد: مسؤولان باید با احساس مسؤولیت بیشتر و سرعت بخشیدن به کار مردم احترام و تکریم ارباب‌رجوع را سر لوحه کار خود قرار داده که اگر این امر لحاظ شود و کار امروز را به فردا نیندازند شهروندان راضی می‌شوند.

همتی تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان و مدیران که در ساختمان جدید شهرداری شهر اقبالیه فعالیت می‌کنند با فکر نو، فرهنگ جدید و با شناخت، حقوق مردم بر خود را  رعایت کنند.

وی رفع محرومیت از چهره روستاها و همچنین جذب و حمایت از سرمایه‌گذار را مهم‌ترین برنامه دولت در استان قزوین دانست و خاطرنشان کرد: دولت سعی دارد با حمایت ویژه از بخش خصوصی شاهد رونق و توسعه استان و همچنین ایجاد اشتغال پایدار باشد.

استاندار قزوین حمایت از بخش تولید را مهم برشمرد و گفت: با حمایت از بخش تولید می‌توان اشتغال پایدار ایجاد کرد که این مهم توسعه و آبادانی کشور می‌شود.

همتی مطرح کرد: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت تاکنون توجه خاصی به توسعه و رونق اقتصادی و رفع محرومیت مناطق محروم داشته و دستاوردهای مطلوبی از خود به یادگار گذاشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار