مدیر آبفا روستایی فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال 15 طرح آب‌رسانی در 47 روستا با جمعیتی بالغ‌بر 23 هزار نفر و اعتباری افزون‌بر 183 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۷۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 08 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم  فارسی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی روستای احمدآباد بخش زرقان در جمع خبرنگاران بیان داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال 15 طرح آب‌رسانی در 47 روستا با جمعیتی بالغ‌بر 23 هزار نفر و اعتباری افزون‌بر 183 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: حفر چاه آهکی و تجهیز چاه هرکدام یک حلقه، برق‌رسانی 101 کیلومتری، احداث موتورخانه 24 مترمربعی و اجرای خط انتقال پنج کیلومتری از جمله طرح‌هایی بوده که امروز در روستای محمدآباد بخش زرقان به بهره‌برداری رسیده است.

فارسی خاطرنشان کرد: تسطیح و احداث جاده‌، ساخت مخزن بتنی 500 مترمکعبی، خرید حق انشعاب برق در روستای محمودآباد کوهک یک و دو با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد و 185 میلیون تومان از دیگر طرح‌های آب‌رسانی در این روستا بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر آبفا روستایی استان فارس تصریح کرد: حفر چاه آبرفتی و تجهیز چاه، خرید و نصب یک کانکس، اجرای شبکه برق دو کیلومتری، خط انتقال سه کیلومتری و خرید حق انشعاب برق در روستای اسلام‌آباد از جمله طرح‌های عمرانی به مناسبت سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

فارسی بیان داشت: اجرای طرح آب‌رسانی به روستای محمودآباد کوهک یک و دو و نیز اسلام‌آباد هرکدام  به ترتیب با 297 و 36 هزار خانوار از 1393 آغاز و هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار