دقایقی قبل

دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان شرقی

حسن روحانی با اشاره نقش آذربایجان در تاریخ ایران و اذعان داشت: تبریز نقش بزرگی در مشروطه و انقلاب دارد. روحانی افزود: باید قدرت تحمل یکدیگر را داشته باشیم چرا که مشکلات زیاد است.
کد خبر: ۳۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 20 May 2015
مراسم دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش در تالار معلم تبریز آغاز شد. حضرت آیت الله مجتهد شبستری اولین سخنران این برنامه اذعان داشت:  کشور علاوه بر مشکل اقتصادی، مشکل فرهنگی هم دارد و دولت باید به فرهنگ توجه ویژه داشته باشد. وی در ادامه افزود: اگر وضع بودجه کشور بهبود یافت عنایت دولت به فرهنگ هم باید بیش از پیش باشد.

در ادامه روحانی افزود: اگر گروهی بخواهند روحیه امید را از بین ببرند مردم نباید تحمل کنند و باید فضای ما فضای امید باشد.  وحدت، اتحاد و ایمان ما باعث پیروزی در جنگ شد و امروز هم مذاکره کنندگان در برابر یک دنیای بزرگ مادی با اتکای به حق و ملت پیش می روند و یاری خدا هم می آید.  وی ادامه داد: با امید و تحمل و انسجام می توانیم مشکلات را حل کنیم البته کارها و مشکلات باید به دست مردم حل شود و دولت می تواند کمک کند.

وی در پایان به وضعیت دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: شرایط دریاچه هر روز بهتر می شود و دولت در روز اول کاری این موضوع را در دستور کار قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار