بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شهرهای اشکذر و خضرآباد

کد خبر: ۳۶۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 29 January 2017

به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذر در این نشست بابیان اینکه کارهای زیربنایی و پایدار در روستاها باید در اولویت باشد گفت: با ایجاد فعالیت‌های عمرانی و پایدار شرایط مناسب برای ماندگاری مردم در روستاها محیا گردد.

فرماندار اشکذر نیز قنوات بخش خضرآباد را رگ‌های حیاتی مردمان این دیار توصیف نمود و افزود:مشکلات زمین‌های واقع در بستر رودخانه و بهسازی قنات شهر خضرآباد در اسرع وقت مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد نیز در صحبت‌های خود ضمن تأکید بر حفظ منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها از تسریع درروند بهسازی قنات شهر خضرآباد خبر داد.

شهردار اشکذر نیز بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌ لازم برای استفاده از پساب‌های این شهر به‌منظور آبیاری بوستان‌های ایجادشده طی سال‌های اخیر انجام‌گرفته است گفت: در صورت تأمین آب کافی می‌توان فضای سبز بیشتری در شهر اشکذر ایجاد نمود.

شهردار خضرآباد نیز ضمن تشریح مشکلات قنات شهر خضرآباد و نیز کمبود آب موردنیاز شهروندان به‌ویژه در ماه‌های گرم سال، بهسازی این کاریز را امری ضروری عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت آب منطقه‌ای می‌توان با تعمیر و لای روبی میزان آب خروجی این قنات را افزایش داد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار