کیانی:چرا عابدینی کمیته اخلاق نمی رود؟/ داور منتظر بود مرا محروم کند

کاپیتان تراکتورسازی گفت: ای کاش اصلا به زمین یادگار دست نمی زدند چون وقتی در آن بازی می کنی، فکر می کنی در زمین شن ریختند.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 28 January 2017
مهدی کیانی در گفت و گو با کاپ در رابطه با اخراجش در بازی دیروز و از دست دادن بازی با پرسپولیس اظهار داشت: داور خودش هم شاهد است که چیزی به او نگفتم. اصلا روی صحنه ای که خطا نبود و بازیکن حریف پایش را روی سر من آورده بود، خطا اعلام کرد و من هم گفتم چه چیزی را خطا می گیری که دستش را داخل جیبش برد و به من کارت اول و سپس دوم را داد. بارها در زمین دیده ام که بازیکنان حریف فحش های بد می دهند اما هیچ کس با آنها کاری ندارد اما من هم که کاری نکردم و چیزی نگفتم، چرا باید اخراج شوم؟

وی افزود: نه تنها من بلکه با مهدی شریفی نیز همینطور بود. تا او گفت که چرا خطا گرفتی، کارت زرد را نشان داد. من در زندگی ام به هیچ کس بی احترامی نکردم و دیروز هم خدا شاهد است که اصلا مستحق کارت گرفتن و اخراج شدن نبودم. معلوم است که وقتی کارت اول را به من داد و از بازی بعدی مرا محروم کرد، عصبانی شدم. به نظر می رسد داور منتظر بود که من یک چیز از دهانم بیرون بیاید تا کارت بدهد.

کاپیتان تراکتورسازی تصریح کرد: اصلا اگر مرا اخراج نمی کرد شاید بازی را می بردیم. من دیروز در رختکن به بازیکنان گفتم که با داور صحبت نکنید و اعتراض نکنید، پس چطور خودم باید اخطار بگیرم؟ باور کنید بارها به خاطر اینکه از داور مقابل بازیکنان دفاع کردم، با بازیکنان خودی هم جروبحث کردم. از داوران دیگر بپرسید که رفتار مهدی کیانی در زمین چگونه است. 

کیانی در خصوص انتقادات امیر قلعه نویی از او گفت: به هر حال او مربی است و من به او حق می دهم. در این شرایط که تیم در کورس قهرمانی است، چنین مسائلی گران تمام می شود. بازی بعدی ما حیاتی است و قلعه نویی نیز حق دارد. من از کادرفنی، بازیکنان و هواداران عذرخواهی می کنم اما امیدوارم آنها نیز حال مرا درک کنند. 

وی همچنین افزود: باور کنید من تا صبح نخوابیدم و هر چه درد بود هم به سراغ من آمد. چشمم عفونت کردم و اعصابم خراب است. اصلا از دیروز دیوانه شده ام. به نظر می رسد زمین یادگار امام در دور جدید برای ما خوش یمن نیست. ای کاش اصلا به این زمین دست نمی زدند چون وقتی در آن بازی می کنی، فکر می کنی در زمین شن ریختند. ما باید در 2 بازی خانگی 6 امتیاز می گرفتیم که متاسفانه فقط 2 امتیاز گرفتیم. 

کاپیتان تراکتورسازی درباره بازی با پرسپولیس بیان داشت: عجیب است که نه تنها من، بلکه شریفی و شفیعی را هم 3 اخطاره کردند. من نمی خواهم چیزی بگویم اما خدا می داند که این اتفاقات چطور پشت سر هم می افتد. من هم اگر به صلاح تیم باشد، شاید در بازی با پرسپولیس همراه با سایر بازیکنان به تهران آمدم.

وی افزود: قطعا به دنبال این هستیم که با همین وضعیت هم پرسپولیس را در تهران شکست دهیم. ما همواره در آزادی خوب بازی کردیم و این بار هم بازی مرگ و زندگی را باید در تهران ببریم. امیدوارم این اتفاقات اخیر با برتری مقابل پرسپولیس زندگی را برای ما شیرین کند.

کیانی در خصوص از دست رفتن پنالتی توسط محمد ابراهیمی و اشک های او گفت: هیچ بازیکنی دوست ندارد که تیمش برنده نشود. محمد ابراهیمی هم خیلی ناراحت بود اما تمام توانش را در زمین گذاشت. دیگر پنالتی شانسی است و نمی توان به او هم خرده گرفت. ما حرف های زیادی را در این مدت شنیدیم و امیدوارم بازیکنان آرامش خود را برای بازی بعدی حفظ کنند. ابراهیمی هم بعد از بازی خیلی ناراحت بود.

وی درباره احضار مربی پرتغالی تراکتورسازی به کمیته اخلاق بعد از صحبت هایی مبنی بر اینکه نمی خواهند تراکتورسازی برنده شود، گفت: ما حرفمان این است چرا آقای عابدینی که باتجربه است و خاک این فوتبال را خورده، 11 هفته قبل از پایان لیگ برتر بگوید که پرسپولیس قهرمان است و تراکتورسازی خود را خسته نکند؟ او مسئول فدراسیون است و این مسائل شائبه ایجاد می کند. مربی ما هم چنین چیزی را شنیده و احضار او درست نیست. چطور آقای عابدینی که قهرمان لیگ را پیش بینی می کند، به کمیته اخلاق احضار نمی شود اما مربی ما خیلی زود باید به کمیته اخلاق  برود؟

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار