فعالیت 12 واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمی

فرماندار گرمی گفت: 12 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی گرمی فعال بوده که زمینه اشتغال 200 نفر را فراهم کرده است.
کد خبر: ۳۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 19 May 2015

محمود علایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: رویکرد جدی گسترش منطقه گرمی براساس سند چشم‌انداز توسعه‌ همه‌جانبه است که امیدواریم در بخش صنعت نیز که به عنوان یکی از محورهای توسعه به شمار می‌رود امکان ارائه خدمات و مطلوب کارها بیش از گذشته فراهم آید.

وی گفت: در همین راستا یک شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی در گرمی فعال است که در این شهرک‌ها 18 واحد صنعتی مستقر بوده که تنها 12 مورد از آنها تولیدی و صنعتی فعال است؛ تلاشمان بر این است تا این مجموعه بتواند زمینه اشتغال افراد بیشتری را فراهم کند.

فرماندار گرمی یادآور شد: امسال براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است فاز دوم واحد تولیدی شیرینی نبات، پلاستوفوم، واحد تولید روغن نباتی، زغال سنگ، فیلتر هوا و دستمال کاغذی در ناحیه صنعتی گرمی فعال شده و به بهره‌برداری برسد.

علایی با اشاره به کلنگ‌زنی یک واحد سرمایه‌گذاری با ارزش سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان تصریح کرد: این پروژه که به همت سرمایه‌گذار اجرایی می‌شود با توجه به توسعه باغات و تولید محصولات متنوع در این شهرستان فعالیت خود را دنبال می‌کند تا امکان ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات سردرختی در این شهرستان فراهم آید.

این مسئول ادامه داد: با توجه به رونق و توسعه باغات در منطقه و اقتصادی کردن این تولیدات راه‌اندازی این سردخانه با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومانی می‌تواند برای 100 نفر اشتغالزایی مستقیم و 400 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

فرماندار گرمی افزود: در کنار این مجموعه سعی داریم تا با حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذار شیرآلات قهرمان در اولین فرصت فاز اول این پروژه را امسال تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم؛ در این مرحله بیش از 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

علایی در پایان سخنان خود از تامین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این مجموعه خبر داد و گفت: تلاشمان بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان با توجه به تامین آب، برق و گاز مورد نیاز با راه‌اندازی کارخانه زمینه اشتغال افراد بیکار را فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار