مسؤول کمیته ورزش و جوانان دهه فجر مهدی‌شهر:

30 عنوان ویژه‌برنامه دهه فجر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود

به گزارش تابناک سمنان،مسؤول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری 30 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 25 January 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر، محمدعلی ملک احمدی در این خصوص اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به آحاد مردم است؛ زیرا همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم داشته‌اند.
مسؤول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهرافزود: تلاش و هدف کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر بر این است که آحاد ورزشکاران با اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته آشنا شوند.
ملک احمدی با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان در دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری 30 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.
وی افزود: برگزاری مسابقات والیبال در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات بومی محلی در فولادمحله، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در فولادمحله و درجزین، برگزاری مسابقات شنا ورزش‌های آبی، برگزاری مسابقات بدمینتون، برگزاری مسابقات دومیدانی دانش آموزان، برگزاری مسابقات شطرنج و بسکتبال از جمله برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان در دهه فجر انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار