با اجرای طرح رونق اقتصادی؛

450 طرح بزرگ و كوچك كشاورزی راكد و نیمه فعال استان كرمانشاه رفع مشكل شدند

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری با طرح رونق اقتصادی 450 طرح بزرگ و کوچک کشاورزی استان کرمانشاه رفع موانع گردیده‌اند.
کد خبر: ۳۶۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 25 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس علی چاله چاله با بیان مطلب فوق افزود:  طرح رونق اقتصادی به منظور رفع موانع تولید واحدهای راکد و نیمه تمام از 18 خرداد سال 95 با هماهنگی بانک مرکزی و از سوی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی دستورالعمل تامین بنگاه‌های کوچک و متوسط به سازمانها ابلاغ شد.

چاله چاله با اشاره به اینکه طرح‌های فوق در کارگروه تسهیل استانی رفع مشکل شده‌اند، خاطرنشان کرد: برای کلیه طرح‌های تولیدی و بحران زده تعداد 15 جلسه در ستاد تسهیل در استانداری وتعداد 20 جلسه در سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردیده که منجر به نتیجه شده است.

در ادامه مهندس محمدپور مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: تعداد طرحهایی که مشکلات آنها درکارگروه استانی قابل رفع نبوده 8 طرح بوده که برای راه اندازی مجدد؛ به کارگروه ملی رفع موانع تولید طرح‌های کشاورزی که در تهران برگزار می شود ارسال شده‌اند.

وی گفت: کارگروه ستاد تسهیل استانی با حضور معاون امور اقتصادی و منابع استانداری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان،  با حضور مجریان طرح‌ها برگزار می شود و خوشبختانه جلسات مفیدی بوده و با پیگیری های انجام شده، موانع اکثر طرح‌ها رفع شده است.

محمدپور افزود: طرح‌های راکد و نیمه فعال استان که  در سنوات گذشته دچار بحران شده‌اند توسط کارگروه تسهیل استانی شناسایی و در جهت بهبود وضعیت آنها و بازگشت به چرخه تولید تلاش شد که با بررسی های انجام شده بیشتر مشکلات آنها مربوط به  بانک‌های عامل و معوق شدن اقساط آنها بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم با بانک به منظور بهبود وضعیت اقساط کشاورزان و کمک به بخش کشاورزی صورت گرفت که جا دارد از زحمات بانک‌ها نیز تشکر و قدردانی لازم را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار