معاون کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه خبر داد:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجوکرمانشاهی

معاون کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجوکرمانشاهی تحت پوشش این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 25 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، بیش از دو هزار و ۷۳۱۱ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه طی ۹ ماهه امسال با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.

نوعروسان و بانوان تحت حمایت از کمک هزینه تامین جهیزیه تا سقف ۲۰ میلیون ریال و پسران مددجو از هدیه ازدواج تا سقف ۱۰ میلیون ریال بهره مند می شوند.

کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۵ تا پایان آذر ماه بیش از دو هزار و ۷۳۱ جوان مددجو در استان از کمک هزینه ازدواج بهره مند شدند، گفت: یک هزار و ۸۳۶ نفر از این مددجویان را نوعروسان، ۱۷۷ نفر را بانوان و ۷۱۸ نفر را پسران تحت حمایت تشکیل می دهند.

معاون کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: امسال ۵۰ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال برای تامین هزینه های ازدواج این تعداد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال از کمک هزینه ازدواج پرداختی در سال جاری از منابع دولتی  و مابقی آن از محل کمک های مردمی همچون صدقات، کمک های اعطایی به ایتام، موسسات خیریه و ... تامین و پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده همچنین به تخصیص دو میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال اعتبار برای تامین هزینه های ازدواج جوانان تحت حمایت در استان طی دی ماه سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: هزینه ازدواج ۱۱۳ مددجو در استان با این میزان اعتبار تامین و این مددجویان راهی خانه بخت می شوند.

رحمتی پور یادآور شد: هم اکنون یک هزار و ۲۷۷ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که امید می رود این مددجویان نیز با کمک خیران و نیکوکاران راهی خانه بخت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار