پروژه فردوسی ایمن نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنیم در ساخت‌وسازها از آب شرب استفاده نشود و یا در پروژه‌های ساختمانی آب شرب به فروش برسد.
کد خبر: ۳۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 19 May 2015
به گزارش فارس، محمدمهدی تندگویان در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در تذکرات پیش از دستور، اظهار داشت: بابت اقدامات شهرداری خارج از قاعده و وظایف معمول و کار جهادی که انجام می‌دهد تشکر می‌کنیم و وظیفه ما نیز نظارت خوب، درست و جهادی است.

وی ادامه داد: اگر خارج از بودجه مصوب، اقدامی را انجام دهیم مانند اقدامات اربعین پارسال، بوستان یاس و اقدامات خوزستان نیاز است بابت کاری که خارج از بودجه بوده است گزارش هزینه‌کرد این بودجه را در این موارد داشته باشیم و مقرر شود کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر تهران طی دو هفته آینده در این خصوص گزارش خود را ارائه دهد.

تندگویان درباره کمبود آب در شهر تهران و استفاده ناصحیح از منابع آبی اظهار داشت: در ساخت‌وساز به صورت ناصحیح از آب استفاده می‌شود پیشنهاد ما به عنوان کمیسیون معماری و شهرسازی آب‌فروشی بابت ساخت‌وساز است که باید کارگروه مشترکی بین کمیسیون معماری، عمران و سلامت شورای شهر برای جلوگیری از استفاده آب شرب برای ساخت‌وسازها ایجاد شود تا دیگر از پروژه‌های ساختمانی از آب شرب استفاده نشود.

وی یادآور شد: بابت پروژه فردوسی نیز از شهرداری تهران تشکر می‌کنیم که تعامل خوبی با شورای شهر داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظام فنی و مهندسی نیز ایمن نبودن سازه پروژه فردوسی را اعلام کردند و در این خصوص با شهرداری تهران هماهنگ پیش می‌رویم تا یک پروژه ایمن داشته باشیم.

در ادامه مهدی چمران در خصوص استفاده آب شرب در ساخت‌وسازها اظهار داشت: شهرداری در ساخت‌وسازها الزام می‌گیرد که از آب شرب استفاده نکند ولی این اتفاق انجام می‌شود که باید راهکاری برای آن اندیشیده شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار