بخشدار الموت غربی:
بخشدار الموت غربی گفت: اجرای طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای مهم دولت بوده است.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی صبح چهارشنبه در همایش غذای سالم که به مناسبت روز خانواده و هوای پاک در شهر رازمیان برگزار شد رفع تحریم های دارویی و مشکلات درمانی مردم را از دیگر نتایج برنامه های دولت در عرصه سیاست خارجی دانست و افزود: امروز با تلاش هایی که در عرصه سیاست خارجی صورت گرفته ضمن عادی سازی روابط جمهوری اسلامی ایران با دنیا زمینه افزایش تولید و صدور نفت، تسهیل در حمل و نقل دریایی و در نتیجه تسهیل در خدمترسانی به مردم فراهم شده است.

بخشدار رودبار الموت غربی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی از وی به عنوان یار دیرین امام و انقلاب و بازوی توانمند مقام معظم رهبری یاد و اضافه کرد : آن مرحوم با عنایت به اینکه همواره در خدمت نهاد خانواده بود و انس و الفتی در بین اعضای خانواده اش ایجاد کرده بود اما هیچگاه مسولیت های اجتماعی، سیاسی و انقلابی اش را تحت تاثیر علاقه مندی های خانوادگی قرار نداد.

رحمتی در پایان ابراز امیدواری کرد: با افزایش همدلی و همکاری دستگاههای مختلف زمینه ارتقاء سطح سلامت جامعه و در نتیجه توسعه و آبادانی کشور فراهم شود.

شیوا دوست خواه مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهر رازمیان نیز در این برنامه اظهار کرد: از مجموع غذاهای ارائه شده در این همایش ۴۵ نوع آن غذاهای محلی بوده است.

مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهر رازمیان در این همایش ترویج فرهنگ سلامت، ارتقاء سطح سلامتی مردم و افزایش تعامل مردم با مرکز بهداشتی را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت : ایستگاه کنترل فشار و قند خون، سلامت مادر باردار و کودکان و بهداشت مدارس از دیگر اهداف این همایش بوده است.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده که از حیث سلامت و ارزش غذایی، تزئین و طعم و مزه غذاهای بهتری ارائه کرده بودند با اهدا جایزه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار