تشدید برخورد با قاچاق چوب‌ در نمین

رئیس دادگستری شهرستان نمین گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخورد با قاچاق چوب‌آلات جنگلی در شهرستان نمین تشدید می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 18 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام احد وظیفه‌خواه پیش از ظهر امروز در بازدید مسئولان قضایی شهرستان نمین از مسیرهای قاچاق چوب‌آلات جنگلی منطقه اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخورد با قاچاق چوب‌آلات جنگلی و محصولات فرعی جنگل در شهرستان نمین تشدید می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان نمین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین و ماموران یگان حفاظت تصریح کرد:‌ برخورد قاطعانه با قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی و متصرفان منابع طبیعی این اداره در شهرستان نمین زمینه‌ساز کاهش تخلفات در این حوزه شده است.

وی گفت:‌ باید در سال 94 تمامی عوامل قضایی و منابع طبیعی شهرستان برای تحقق عملی منویات زیست محیطی مقام معظم رهبری تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوانیم در این شهرستان شاهد توسعه منابع طبیعی و کاهش تخلفات در این حوزه رسیدن به اهداف مورد نظر باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین نیز در این بازدید با قدردانی از ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی بیان کرد: انتظار می‌رود برای صدور آرای قضایی متناسب با قانون با متخلفان در حوزه منابع طبیعی گزارش‌ها و پرونده‌های مربوط به قاچاق چوب‌آلات و تخریب اراضی ملی به شکل دقیق تنظیم و ارسال شود.

علیرضا قادری افزود: باید نیروی انتظامی شهرستان نمین نیز با عوامل موتورسوار که به طور ملموس در منطقه مشهود هستند برخورد و نسبت به جمع‌آوری این وسایط نقلیه موتوری غیرمجاز از منطقه اقدام کنند تا شاهد کاهش تخلفات در این حوزه باشیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین نیز اظهار کرد: توجه و اهتمام ویژه مسئولان قضایی شهرستان به پرونده‌های منابع طبیعی و همکاری موثر مجموعه عوامل قضایی با اداره منابع طبیعی شهرستان شایسته قدردانی است.

میرابوالفضل سیدی بیان کرد: رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده‌های بخش منابع طبیعی شهرستان می‌تواند نتایج مثبتی را در این حوزه داشته باشد که باید مسئولان قضایی به این امر توجه داشته باشند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار