بازی سپیدرود و ملوان در عضدی برگزار می شود

کد خبر: ۳۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 12 January 2017
تابناک / رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: با توجه به مهیا نبودن ورزشگاه سردار جنگل ، بازی تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود.

قربانعلی الماس خاله روز پنجشنبه  افزود: هم اکنون بخشی از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی رشت در حال تعمیر است و از طرف دیگر ورزشگاه سردارجنگل نیز شرایط برگزاری مسابقه را ندارد.
 
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی قرار است در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان ، ششم بهمن ماه سال جاری در رشت به مصاف هم بروند.
 
رئیس هیات فوتبال استان گیلان اظهار کرد: سکوهای روبروی جایگاه ورزشگاه شهید عضدی رشت به علت تعمیرات بسته شده و این قسمت از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی ، در حال مرمت و نوسازی است .
 
وی ادامه داد: اگر مرمت این قسمت از سکوهای ورزشگاه طبق بررسی کارشناسان تا بازی خانگی بعدی سپیدرود تکمیل نشود ، از ظرفیت سایر بخش های دیگر این ورزشگاه برای برگزاری مسابقه استفاده می کنیم.
وی بیان کرد: البته باید منتظر نظر کارشناسان در اعلام زمان تحویل این بخش فرسوده از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی باشیم و مسئولان مربوطه نیز باید در این رابطه تصمیم گیری کنند.
الماس خاله اضافه کرد: متاسفانه ورزشگاه سردار جنگل رشت آمادگی میزبانی بازی های سپیدرود را ندارد و اگر تا زمان بازی خانگی تیم سپیدرود ، مرمت سکوهای ورزشگاه عضدی به انمام نرسد مجبوریم با ظرفیت کمتر مسابقه را در ورزشگاه عضدی برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار