معاون آموزش و پرورش کرمانشاه:

بیش از 9 میلیارد تومان به توزیع شیر رایگان در مدارس کرمانشاه اختصاص یافت

معاون مالی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نزدیک به 9 میلیارد و 100 میلیون تومان برای توزیع شیر رایگان به مدارس استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۵۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 09 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علی‌اکبر محسنی‌نسب امروز با اشاره به آغاز توزیع شیر رایگان در بین دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی استان، اظهار داشت: پیش‌بینی شده برای تمامی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف توزیع شیر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته در این راستا از دو محل است، ادامه داد: نزدیک به 9 میلیارد و 100 میلیون تومان برای توزیع شیر به 4 هزار و 600 مدرسه با 325 هزار دانش‌آموز به استان اختصاص یافته است.

معاون مالی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: اگر این مبلغ اختصاص یافته تخصیص و تزریق شود می‌توان تا پایان سال پنج نوبت در هفته شیر میان دانش‌آموزان توزیع کرد، در صورت تخصیص نیافتن کل مبلغ بودجه، سه نوبت در هفته شیر به دانش‌آموزان و همکاران در مدارس داده می‌شود.

وی با بیان اینکه شیرهای توزیع شده در مدارس شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب و نواحی سه‌گانه کرمانشاه به‌صورت پاستوریزه است، تصریح کرد: شیر توزیع شده در مدارس مابقی شهرستان‌های تابع استان کرمانشاه به‌صورت استریلیزه است.

این مسؤول گفت: کارخانه‌های تولیدکننده شیر مدارس از طرف سازمان‌های استاندارد، غذا و داروی استان کرمانشاه تایید شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار