حجت الاسلام هدایتی :

افتتاح خانه قرآن روستایی ولایت در روستای گریوان بجنورد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از افتتاح خانه قرآن ولایت،همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) در روستای گریوان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی،حجت الاسلام ناصر هدایتی با بیان اینکه 32 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان بجنورد در حال فعالیت می باشند افزود: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در جامعه و کاربردی کردن آموزه های قرآن در زندگی مردم از مهمترین اهداف تأسیس خانه های قرآن است.

حجت الاسلام هدایتی تصریح کرد:با فعالیت بیش از پیش موسسات و خانه های قرآنی در سطح شهرستان امید است شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه های قرآنی در شهرستان باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد:امروزه ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از بزرگترین رسالت های مسئولان چه در بخش های فرهنگی و چه در بخش های تصمیم سازی و اجرایی است چراکه آسیب های اجتماعی در جامعه در حال افزایش و آسیب به نسل جوان و آینده ساز ما است.

وی افزود:سبک زندگی اسلامی بر محور قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که انسان را به قله های رفیع معنویت می رساند و افتتاح خانه های قرآن شهری و روستایی می تواند نقش مؤثری در این خصوص ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار