پرچم جوانان اسلام دوشنبه در حافظیه برافراشته می شود

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: روز دوشنبه پرچم پایتختی شیراز به‌عنوان میزبان جوانان 56 کشور اسلامی در حافظیه برافراشته خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 05 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: علی رضایی عصرامروز در یک نشست خبری اظهار داشت: پرچم پایتختی شیراز به‌عنوان میزبان یک‌ساله جوانان 56 کشور اسلامی روز دوشنبه بیستم دی‌ماه در حافظیه برافراشته خواهد شد.

وی در تشریح مراسم گشایش پایتختی جوانان جهان اسلام خاطرنشان کرد: آیین برافراشته شدن پرچم یک نشست رسمی است که مسؤولان و دیپلمات‌های 20 کشور سازمان کنفرانس اسلامی در آن حضور دارند.

رضایی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی، معاون وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ارشاد اسکندروف دبیر کل مجمع جوانان سازمان همکاری‌های کشورهای اسلامی، معاون ورزش و جوانان کشور ترکیه، قائم مقام دبیرکل شهرداری استانبول و معاونان جوانان ادارات کل ورزش و جوانان ایران و... از جمله میهمانان مراسم آغازین می‌باشند.

این مقام مسؤول افزود: در مجموع 20 میهمان خارجی متشکل از مسؤولان و دیپلمات‌های سازمان کنفرانس اسلامی در آیین گشایش پایتختی شیراز حضور دارند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اهمیت این میزبانی برای شیراز اظهار داشت: باید تلاش کرد که جوانان ما به تاریخ امروز خود نیز افتخار کنند نه اینکه در پشت تاریخ 2500 ساله و کوروش پنهان‌شده و تنها به گذشته افتخارآمیز خود ببالند و این میزبانی بهترین فرصت برای عرض‌اندام در عرصه جهانی است.

رضایی همچنین گفت: در این یک سال میزبانی می‌توانیم در 56 کشور اسلامی با لوگوی ویژه این پایتختی، شیراز را به دنیا نشان دهیم که این یک گام اساسی برای ارائه دست آوردهای شیراز و گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار