مسوول کمیته آسیا ویژن هیأت‌ فوتبال استان قم:

تولید برنامه تلویزیونی برای توسعه فوتبال قم

مسوول کمیته آسیا ویژن هیأت‌ فوتبال استان قم از توافق انجام شده با صدا و سیمای مرکز قم و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای تولید برنامه تلویزیونی به منظور تشویق اسپانسرها و توسعه فوتبال قم خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، شهاب حسامی اظهار کرد: به اطلاع تمامی اهالی فوتبال و فوتسال استان به ویژه مدیران عامل باشگاه‌های فعال در مسابقات لیگ‌های برتر، دسته یک و زیر گروه قم می‌رسانم که به زودی شاهد تحولات خوبی در پشتیبانی رسانه‌ای از رویدادهای این دو رشته خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشنهاد کمیته ویژن و نظر مساعد رئیس هیأت‌ فوتبال، مباحث مطرح شده و همچنین جلسات کارشناسی برگزار شده با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و صدا و سیما مرکز استان قم که از سال گذشته و تا به امروز ادامه داشته قرار است برنامه‌ای تلویزیونی ویژه پوشش این دو رشته راه‌اندازی شود.

مسوول کمیته آسیا ویژن هیأت‌ فوتبال استان قم ابراز کرد: در صدد هستیم هم سو با دیگر استان‌های کشور و برای نخستین‌بار در استان قم بتوانیم برنامه‌ای را راجع به فوتبال استان با عنوان مستطیل سبز که هر دوهفته یک‌بار به صورت ضبط شده یا مستقیم پخش شود با موضوع پوشش گزارش‌های ویژه و متنوع مسابقات برگزار شده همراه با نقد و بررسی وضعیت فوتبال و فوتسال استان قم فعال شود.

وی عنوان کرد: این برنامه همچنین شامل مصاحبه با مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال استان، دعوت از اساتید به نام فوتبال و فوتسال استان و کشور و سایر موارد مربوطه است و قطعا تاثیر بسیار مثبتی در توسعه فوتبال قم خواهد داشت.

حسامی تصریح کرد: از آنجایی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم قول هرگونه همکاری و هم یاری در این زمینه را داده و صدا و سیما مرکز قم نیز در راستای تهیه و پخش آن مساعدت‌های لازم را با هیأت‌ فوتبال انجام خواهد داد، قطعا اثرگذاری‌های مثبتی در فوتبال قم خواهیم دید.

وی افزود: یقینا همه بر این باور جمعی و قطعی هستیم که یکی از فاکتورهای اصلی برون رفت از رکود مالی در فوتبال قم به ویژه در بخش جذب اسپانسرینگ و ایجاد نشاط و پویایی در فوتبال استان، ورود رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و پوشش تلویزیونی مسابقات لیگ‌های مختلف استان است.

مسوول کمیته آسیا ویژن هیأت‌ فوتبال استان قم تاکید کرد: از همه عزیزان خواهشمندم نسبت به معرفی افراد دارای توان مالی و یا اسپانسرهایی که تمایل به سرمایه‌گذاری در فوتبال قم هستند به کمیته ویژن این هیأت‌ اقدام کنند تا با ارائه راهکارهای حرفه‌ای و برنامه‌های لازم در بحث تبلیغات و اثرگذاری مطلوب آن در بخش فوتبال، ایشان را به اقنای کامل رسانده و به عنوان تهیه کننده این برنامه از آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه یاد آور شد: بستر تبلیغاتی در این برنامه تلوزیونی به صورتی انجام خواهد شد که اسپانسر برنامه از نظر قانون تبلیغات در صدا وسیما نفع کامل و لازم را ببرد و در قیاس  با سایر ابزارهای تبلیغاتی به نسبت سرمایه‌گذاشته شده، توجیه‌پذیر باشد.

حسامی در پایان گفت: بنابراین از تمامی دوستانی که در فوتبال قم نقش ایفا می‌کنند و می‌خواهند در این حرکت نو و اثرگذار تاثیرگذاری مهم و ماندگار از خود در فوتبال استان قم به یادگار بگذراند، تقاضای مشارکت داریم و یقینا تمام فوتبال نفع این موضوع را خواهد دید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار