با بخشیدن طلب خود

حامد لک از صبای قم جدا شد

حامد لک پس از بازی با استقلال تهران با پیشنهاد رسمی از یک باشگاه لیگ یکی سوئد مواجه شد. لک پس از دریافت این پیشنهاد رضایت شفاهی مدیرعامل صبا را گرفته که امروز این اتفاق رسمی شد و با قبول شرایط باشگاه صبا توانست از این تیم جدا شود.
کد خبر: ۳۵۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، تیم بحران زده ی صبای قم این روز ها و در فصل نقل و انتقالات هم درگیر مشکلات است. 

مشکلات مالی که این روزها در همه تیم ها وجود دارد در صبا حالت جدی تر و وخیم تری به خود گرفته است، همین موضوع باعث شد تا مربیان این تیم نتوانند در خریدهای ایتدای فصلی آن گونه که باید و شاید عمل کنند و گزینه های دلخواه خود را جذب کنند. علاوه براین، مشکلات مالی حالا باعث شده تا بازیکنان خوبی مانند حامد لک هم ساز جدایی کوک کنند. 

حامد لک پس از بازی با استقلال تهران با پیشنهاد رسمی از یک باشگاه لیگ یکی سوئد مواجه شده است.

لک پس از دریافت این پیشنهادات رضایت شفاهی مدیرعامل صبا را گرفته بود که در نیم‌فصل رضایت‌نامه خود را دریافت کند تا به تیم سوئدی برود که امروز این اتفاق رسمی شد و این دروازه‌بان بلند قامت با قبول شرایط باشگاه صبا توانست از این تیم جدا شود.

این دروازه‌بان امروز تمام دریافتی‌هایی که در این فصل از صبا داشت را به این باشگاه برگرداند و تمام مطالبات گذشته‌اش از صبا را بخشید تا بتواند در تیم جدیدش بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد و به تیم ملی دعوت شود.

جدایی لک می تواند برای صبایی ها تا حدودی مشکل ایجاد کند زیرا با این که محمد باقر صادقی دروازه بان سابق تیم های ذوب آهن و سپاهان که تجربه بازی در آسیا را هم دارد در این تیم حضور دارد اما بنا به مشکلانی از جمله مصدومیت نمی تواند گزینه جدی برای 15 بازی آینده صبایی ها باشد به همین منظور شنیده شده در صورت جدایی حامد لک از تیم به احتمال بسیار زیاد محسن فروزان دروازه بان تیم خونه به خونه که به تازگی از این تیم جدا شده است راهی صبا خواهد شد. 

البته این تنها خرید صبایی ها در نقل و انتقالات نخواهد بود آن ها قصد دارند تا در پست دفاع، هافبک 4 بازیکن جذب کنند. 

بر اساس شنیده ها تکلیف بازیکنانی که قصد حضور در صبا را دارند تا فردا مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار