مسجد جامعی:

خدمتگزاري مردم پشتوانه اصلي شوراها

کد خبر: ۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 15 May 2015
همایش شوراهای اسلامی شهرو روستای استان یزد امروزدر یزد برگزار شد .

به گزارش صدا وسیما عضو شورای اسلامی شهر تهران در این همایش بر توجه شوراها به مقتضیات محلی در برنامه ریزیها تاکید کرد و توجه همه دستگاهها به این موضوع را خواستارشد .

احمد مسجد جامعی توجه به مزیتهای نسبی هر منطقه در شوراها را مهم خواند و افزود: برنامه ها ی توسعه باید حول این محور پیگیری و دستگاهها ی اجرایی نیزطبق قانون در چارچوب اختیارات از این برنامه ها حمایت کنند .

مسجد جامعی خدمتگزاری مردم را پشتوانه اصلی شوراها دانست و با اشاره به نام گزاری امسال به نام همدلی و همزبانی بر تقویت همدلی و همزبانی در جهت پیوند عمیق مدیریتهای ملی و محلی در جهت رشد استعدادها و خلاقیتهاو صیانت از هویت ایرانی اسلامی و سرافرازی ایران اسلامی تاکید کرد .

استاندار یزد نیز در این همایش از شوراها بعنوان یکی از نهادهاو ارکان مردمی نظام اسلامی یاد کرد و گفت:شوراها نشات گرفته از حقیقت مردمی بودن انقلاب است و همه نهادهای مدنی به منظور تبیین قدرت مردم در نظام است چرا که در نظام اسلامی مردم اصلی ترین پشتوانه نظام هستند .

میر محمدی با اشاره به نقش مهم شوراها در رفع مسائل و مشکلات مردم بر ضرورت ایجاد همدلی و همزبانی در شوراها به منظور پیشبرد بهتر امور تاکید کرد.

استاندار فعالیت شورایی را توجه به خرد جمعی دانست و گفت: اگر شوراها به این موضوع توجه کنند می توانند نقش خود را بخوبی ایفا کنند .

در این همایش یک روزه تابش نماینده مردم اردکان ، زارع زاده نماینده مردم بافق / مهریز / ابرکوه خاتم و بهاباد و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار