آماده باش آتش نشانی تا پایان مسابقه دربی ۸۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش آتش نشانی از ساعت ۱۵ تا پایان مسابقه دربی ۸۰ خبر داد و گفت: ۵۰ مأمور برای ایمنی این مسابقه به خدمت گرفته شده‌اند.
کد خبر: ۳۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 15 May 2015
جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص عملیات آتش‌نشانان برای مسابقه دربی 80، اظهار داشت: برای مسابقه دربی 80 سازمان آتش نشانی کاملاً آماده باش است و مانند سالهای قبل ایمنی ورزشگاه را تأمین خواهد کرد. در واقع به غیر از ایستگاه 20 آتش نشانی که در اماده باش کامل است 11 دستگاه سنگین اطفای حریق و نجات، 8 موتورسیکلت، 5 خودروی سبک عملیاتی برای این مسابقه آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه 50 آتش‌نشان برای ایمنی مسابقه دربی 80 به خدمت گرفته می‌شوند، گفت: از ساعت 15(دو ساعت قبل از بازی دربی) مأموران در درب ورودی، پارکینگ‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها به صورت آماده باش هستند و تا پایان بازی و تخلیه کامل استادیوم در این مکان حضر دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه شهرداری کمپ موقت در کنار استادیوم برای افرادی که از راه‌های دور می‌آیند مستقر کرده است، ما نیز یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای ایمنی و نظارت بیشتر از روز گذشته در کنار کمپ مستقر کرده‌ایم، افزود: تقاضای سازمان آتش‌نشانی این است که افراد با بروز حوادث خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه دور شوند و حادثه را به 125 اطلاع دهند.

**آماده باش آتش نشانی برای بروز پدیده گردوخاک در تهران؛ رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

ملکی همچنین در خصوص وزش باد شدید و گردوخاک که از بعد از ظهر در تهران رخ می‌دهد، گفت: ما همیشه برای جلوگیری از حوادث اماده باش هستیم بنابراین با اعلام وضعیت بحرانی آتش نشانی ورود می‌کنید و پیش بینی‌های لازم را خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: در خصوص بروز پدیده گرد و خاک باید بگویم دید محدود می‌شود بنابراین رانندگان با احتیاط در خیابان‌ها رفت و آمد کرده تا حادثه‌ای رخ ندهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار