برنامه‎‎ریزی پیش‎‎نیاز پیشرفت اردکان

نماینده مردم اردکان با اشاره به افق پیش روی شهرستان اردکان در زمینه‎‎های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: باید برای تقویت زیرساخت‎‎های مورد نیاز و پیش‎‎بینی نیازها متناسب با پیشرفت شهرستان، برنامه‎‎ریزی لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۳۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 14 May 2015

به گزارش تابناک يزد، "محمدرضا تابش" در شورای اداری این شهرستان که با حضور "علیرضا صالح" معاون امور مجلس، حقوقی و استان‏های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد، با اشاره به سفر معاون اول رييس جمهور و جمعی از وزرا و مدیران دولت یازدهم به استان یزد گفت: حضور آنان در استان یزد و شهرستان اردکان را به فال نیک می‏‏گیریم و امیدواریم ضمن رسیدگی به برخی از مشکلات موجود، دغدغه‏‏های استان و شهرستان به شخص ريیس جمهور و مدیران ذیربط برای پیگیری انتقال داده شود.

وي پیشرفت استان و شهرستان را مرهون زحمات دولت مردان و حمایت‎‎های بی شائبه آنان در مباحث مختلف استان یزد بر شمرد و تاکید کرد: اگر در شهرستان اردکان پیشرفتی صورت گرفته و سرمایه‏گذاریی انجام شده، مرهون حمایت دولت‏‏ها و بخش خصوصی و همراهی مردم بوده است.

تابش از مدیران شهرستان خواست تا در آماده‎‎سازی بستر سرمایهگذاری بخش خصوصی و جذب حمایت‏‏های خیرین تلاش کنند و در راه رسیدن به برنامه‏‏ریزی‏‏های انجام شده از سوی دولت، بیش از پیش بکوشند.

وي با اشاره به افق پیش روی شهرستان اردکان در زمینه‎‎های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: باید برای تقویت زیرساخت‎‎های مورد نیاز و پیش‎‎بینی نیازها متناسب با پیشرفت شهرستان، برنامه‎‎ریزی لازم صورت گیرد.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت در بخشی از سخنانش به پیگیری مسائل شهرستان و تقویت اعتبارات آن نیز پرداخت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار