تفاهم‌نامه همکاری بین استاندارد و دانشگاه پیام نور یزد

اداره استاندارد یزد و دانشگاه پیام نور این استان در راستای اهمیت موضوع استاندارد و تبیین این موضوع، با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۳۵۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 29 December 2016

به گزارش تابناک یزد،با توجه به اهمیت استاندارد و در راستای اجرای قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در زمینه تدوین استانداردهای مورد نیاز، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور یزد و اداره کل استاندارد این استان امضا شد.

این تفاهم‌نامه شامل 4 ماده و 36 بند است که مشارکت در تدوین پیش‌نویس استانداردهای ملی و بین‌المللی، همکاری در زمینه برگزاری همایش‌های مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در استان و ایجاد زمینه گسترش آزمایشگاه‌های همکار از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این گزارش، در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی، آزمایشگاه‌ها و اسناد و مدارک علمی به منظور بهره‌برداری کارشناسان اداره کل استاندارد بر اساس ضوابط و مقررات جاری دانشگاه، همکاری در زمینه تالیف، ترجمه و نشر کتب، مقالات، اسناد استاندارد و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز استاندارد یزد، هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در راستای اولویت‌های اداره استاندارد، از جمله تعهدات دانشگاه پیام نور یزد است که در این تفاهم‌نامه از آنها یاد شده است.

این تفاهم‌نامه به امضای محمدحسین ماجدی اردکانی، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد و سعید عابسی رئیس دانشگاه پیام نور یزد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار