مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

اهداکنندگان عضو به عنوان واقف ثبت می شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از ثبت اهداکنندگان عضو به عنوان واقف خبر داد و گفت: اداره کل اوقاف کسانی را که اعضای بدن خود را اهدا می‌کنند به عنوان واقفان جان ثبت می‌کند.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 27 December 2016

 حجت‌الاسلام علی مصائبی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بصیرت، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و بزرگداشت تجلیل از اهداکنندگان عضو که در مصلی اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در فتنه سال 88 دشمنان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند و مردم انقلابی همیشه باید بصیرت و شجاعت در صحنه باشند.

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم خیلی کار ارزشمند و بزرگی انجام داده‌اند در مورد ویژگی‌‌های شهدای مدافع حرم اهل‌بیت علیه‌السلام گفت: شهدای مدافع حرم سه ویژگی منحصر به فرد دارند و این شهدا جهاد کرده و برای دفاع از حریم اهل بیت از کشور خود مهاجرت کرده‌اند.

مصائبی با اشاره این که تفاوت بسیاری بین مرگ و شهادت وجود دارد، گفت: مرگ همیشه و در هر کجا به دنبال توست ولی شهادت چیزی است که تا دنبالش نروی نمی‌توانی به آن دستیابی. تو خودت باید به سراغ شهادت بروی.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اینکه افرادی که در راه دین از اموال و جان خود می‌گذرند با خود خدا معامله می‌کنند، تصریح کرد: خداوند خریدار جان و مال این افراد است و خداوند به آنها وعده بهشت داده است و هیچکس نمی‌تواند برای آن قیمت‌گذاری کند.

وی افزود: در کشوری که خود یک کشور جنگ زده است مدافعان حرم جان خود را در کف دست گرفته و برای دفاع رفته است و خداوند برای کسانی که از جان خود می‌گذرد بهشت را بها  قرار داده و هیچ‌کس نمی‌تواند برای بهشت قیمت‌گذاری کند چرا خود خداوند خریدار جان و مال آنهاست.

مصائبی تقدیر و تشکر از اهدا کنندگان عضو که احیاگر سلامت هستند از ثبت اهداکنندگان عضو به عنوان واقف خبر داد و تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کسانی را  که اعضای بدن خود را اهدا می‌کنند به عنوان واقفان جان ثبت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار