دایی:تراکتور زبانزد عام و خاص است/عکس العمل آقایان مستند است

سرمربی نفت تهران گفت:تراکتور زبانزد عام و خاص است.
کد خبر: ۳۴۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 24 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما آخرین بازی لیگمان را مقابل تیم خوب تراکتورسازی انجام می دهیم که از لحاظ کادر فنی، مدیریت و تماشاگران زبانزد خاص و عام است.

 

وی در ادامه افزود: ما در بازی قبل توانستیم به پیروزی برسیم اما فرصت نشد برای مسابقه کار تاتیکی خاصی انجام دهیم و فقط ریکاوری کردیم تنها به برد فکر می کنیم و امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنیم و حق به حق دار برسد.

سرمربی نفت تهران همچنین اذعان داشت: مطمئنا ما در یک سالی که شرایط بد آب و هوایی را تحمل می کنیم و مجبور هستیم ما در این هوا نفس می کشیم و زندگی می کنیم. بازی کردن سخت است. ما برای سلامتی ورزش می کنیم اما در این آب و هوا بازی کردن به سلامتی ضرر می زند. دیدار فردا 6 امتیازی است و اگر ببریم خودمان را به بالا جدول می رسانیم و به تراکتور در بالای جدول نزدیکتر می شویم. می خواهیم با یک رتبه خوب این فصل اول را تمام کنیم.

وی در پاسخ بخه این سوال که در نیم فصل اول به اهدافش رسیده است خاطر نشان کرد: خدا به ما خیلی کمک کرد با در نظر گرفتن وضعیت موجود هدفمان را تعیین می کنیم. خدا را شکر جزو 4 تیم نخست هستیم و در جام حذفی به نیمه نهایی رسیدیم. اگر شرایط مالی بهتر بود می توانستیم در وضعیت بهتری باشیم. 

سرمربی نفت درباره احتمال جدایی ایمان مبعلی یا ایگور پراهیچ از نفت در نیم فصل بیان داشت: هیچکس را به زور در تیممان نگه نمی داریم. اگر بحث ایگور پراهیچ است راه مذاکره باز است. او پسر خوبی است و الان در کرواسی به سر می برد و روی پای مصدومش کار می کند. درباره ایمان مبعلی هم صحبتی نشده است. بچه های ما بهترین انتخاب را می کنند. اینجا تیم خود ایمان است. او برای خودش تصمیم گیری خواهد کرد.

سرمربی نفت تهران درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم گفت: برای بهتر شدن تیممان تلاش می کنیم. باید وضعیت باشگاه را هم در نظر بگیریم. انشالله بعد از این دو بازی با مسئولان باشگاه جلسه می گذاریم تا مشکلاتمان حل شود. بیشترین مشکل ما و بقیه باشگاه های لیگ مسائل مالی است. 

وی درباره اتفاقات بازی با استقلال و درگیری اش با منصوریان در جام حذفی و بیانیه های باشگاه استقلال عنوان کرد: من اصلا نه بیانیه و نه چیز دیگری را نگاه میکنم.  اصلا این چیزها برایم مهم نیست. هرگاه حقمان پایمال شود صحبت می کنیم. فیلم بازی نفت و استقلال موجود است. عکس العمل های آقایان مستند است. چیزی که مستند است نیازی به صحبت کردن ندارد. متاسفانه فیلمی هم به دست ما رسیده که خیلی چیزها را می شود گفت. اگر نیاز باشد در اختیار مردم قرار  می دهیم. فکر می کنند ما خوابیم و نمی بینیم و مردم هم نمی بینند.

علی دایی در پایان گفت: دوست دارم در فضایی سالم کارم را انجام دهم. اما اگر فضای فوتبال پاک نباشد نمی توان کار کرد. /کاپ

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار