سفره اتاق بازرگانی اردبیل از نمایشگاه بین المللی جداست

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی اردبیل گفت: برخلاف سایر کشورها و حتی دیگر استان های کشور، اتاق بازرگانی اردبیل به عنوان نماینده بخش خصوصی در مدیریت نمایشگاه بین المللی نقشی ندارد.
کد خبر: ۳۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 13 May 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، میرایوب تقواطلب روز چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل افزود: نمایشگاه ها ابزار بازاریابی هستند و باید چارچوبی ایجاد شود تا ارتباط این مجموعه با بخش خصوصی تقویت شود وگرنه مشکلات همچنان پابرجا می ماند.

وی اضافه کرد: شکافی بین نهادهای بازاریابی، تبلیغات و بخش خصوصی وجود دارد و از این رو نمی توانیم ارتباط مناسبی از جمله با خارج از کشور برای فروش تولیدات خود بگیریم و در نهایت به شکل جدی به مشکل می خوریم.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی اردبیل تاکید کرد: رونق صادرات در بسیاری از کشورهای صنعتی بسته به بازاریابی و فروش آنها با استفاده از ظرفیت برگزاری نمایشگاه ها بوده که در استان ما نیز توجه به این امر می تواند منجر به رونق تولید و در نهایت اشتغال شود.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل نیز اظهار کرد: اتاق بازرگانی اردبیل تنها استانی که در مدیریت نمایشگاه ها نقشی ندارد و از این روست که شاید بخش خصوصی استان توفیق چندانی ندارد.

حسین پیرموذن دلیل این امر را جبهه گیری سیاسی در سال های گذشته و هیات مدیره نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل را دست شبه دولتی ها عنوان کرد.

وی افزود: بسیاری از مشکلات موجود در استان که گریبان گیر بخش خصوصی شده در واقع ناشی از عدم اجرای درست قانون است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار