معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

لزوم بررسی منابع و هزینه‌هادرآموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بازمهندسی منابع و هزینه ها برای بهره وری در آموزش و پرورش ضروری است.
کد خبر: ۳۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 13 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سید محمد بطحایی در هفتمین جلسه شورای معاونین استان اظهار کرد: اگر به دنبال جامعه ای رستگار در آینده هستیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.آموزش و پرورش پل ارتباطی به جامعه رستگار فردا است.آن هایی که از نزدیک مسائل و اهمیت این نهاد مقدس را درک کرده اند می دانند فردای روشن کشور را امروز، معلم در کلاس رسم می کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: برای حرکت به سمت یک آموزش و پرورش نوین و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمچنین غلبه بر مشکلات باید روش ها را تغییر داد . بایک نگرش جدید و  بازمهندسی منابع و هزینه ها می توان آسایش خاطر را برای معلمین فراهم کرد تا به بهره وری در مسائل آموزشی برسیم.

وی با تاکید بر این که باید آموزش و پرورش را ارتقا دهیم ، افزود: باید به این باور برسیم که آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت کشور اساسی ترین رکن فرهنگ ساز جامعه است .  

بطحایی اذعان داشت: باید زمینه ای فراهم کنیم تا معلم با آسایش خیال به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان به عنوان نقطه شروع برای ارتقای وضعیت معلمان نام برد و تصریح کرد: طرح رتبه بندی معلمان حد نهایی نیست بلکه یک نقطه شروع است و دولت به این باور رسیده است که نظام پرداخت ها در آموزش و پرورش به یک طرح مانند رتبه بندی نیازمند است و با نگرش مثبتی که درکمیسیون آموزش و تحقیقات بوجود آمده امیدواریم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار