برای خدمات‌رسانی سریع‌تر

یک فروند هلیکوپتر در قزوین مستقر می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم از شرکت هواپیمایی خدمات ویژه درخواست یک فروند هلیکوپتر شده که با پیگیری‌های صورت گرفته تا هفته آینده به طور دائم در استان قزوین مستقر می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اقدامات ستاد بحران اظهار داشت: ستاد بحران استانداری قزوین برای تمام حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته به صورتی که در طول سه هفته گذشته، شورای هماهنگی مدیریت بحران تشکیل شده و شرح وظایف نهادهای مرتبط در این شورا مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بازدیدهای متعدد از محورهای حادثه‌خیز استان قزوین انجام شده است، عنوان کرد: با بازدیدهای صورت گرفته از محورهای حادثه‌خیز، برخی از این نقاط حادثه‌خیز ایمن‌سازی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری برای نقاط حادثه‌خیز این استان که 9 محور بوده، حدود 4 میلیارد تومان اعتبار برای ایمنی این نقاط اختصاص داده می‌شود.

گروسی با بیان اینکه در استان قزوین 9 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد، تصریح کرد: با بررسی‌های کارشناسی شده و علمی تکرار تصادفات، حجم ترافیک، میزان تردد از مسیر و میزان بهره‌مندی روستاییان از آن نقاط و شاخصه‌های دیگر شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم از شرکت هواپیمایی خدمات ویژه درخواست یک فروند هلیکوپتر شده که با پیگیری‌های صورت گرفته تا هفته آینده به طور دائم در استان قزوین مستقر می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: برای سنجش میزان آمادگی نهادهای مرتبط بیش از 20 مانور ارزیابی و عملیات برای کارکنان و مأموران راهداری، هلال‌احمر، پلیس و ارگان‌های مختلف انجام شده به صورتی که برای مواجهه با بحران‌های احتمالی این ستاد در آمادگی کامل و به روز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار