مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه ای بارشی تا اواخر روز سه شنبه به جو استان خبر داد که بارش برف، یخنبدان و کندی در تردد وسائط نقلیه را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 18 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،شاهرخ پارسا در خصوص آخرین پیش بینی های صورت گرفته از وضعیت هوای استان گفت: براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، موجی بارشی از اواخر وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه  مصادف با شب یلدا جو منطقه را تحت تاثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می شود.

وی افزود: بارش به استثنای نواحی گرمسیر، در سایر نقاط به شکل برف نیز نمود دارد و به خصوص در جاده های برون شهری و گردنه های برفگیر به ویژه منطقه اورامانات سبب کاهش دید و کندی در تردد وسائط نقلیه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با عبور موج یاد شده، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، کاهش محسوس دمای شبانه، یخبندان و در برخی نقاط مه، از جمله پدیده های قابل انتظار در سطح استان خواهند بود.

وی ادامه داد: به دنبال این شرایط، موج دیگری طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده، جو منطقه را متاثر کرده مجدداً شرایط را برای وقوع بارش در اغلب نقاط استان فراهم خواهد کرد.

پارسا برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی توصیه هایی را به مردم و مسئولان استان داشت و گفت: مردم استان در این مدت از تردد غیر ضرور در جاده های درون و برون شهری خودداری کنند.

وی بر احتیاط در رانندگی به دلیل لغزندگی، کاهش دید و احتمالا کولاک، به ویژه در مناطق سردسیر و مسیرهای کوهستانی استان تاکید کرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان هم چنین بر لزوم توجه به مدیریت مصرف سوخت و استفاده بهینه از آن در شرایط مذکور تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار