کار دشوار نماینده فوتسال قم در قرچک

در شرایطی که لیگ برتر فوتسال ایران این هفته تعطیل است، لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برای اهالی فوتسال قم جذاب و حساس دنبال می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال آتلیه طهران قم که 2 بازی در لیگ دسته اول کشور انجام داده این هفته روز جمعه (26 آذرماه) در سومین مسابقه خود راهی قرچک می‌شود تا در برابر مقاومت این شهر قرار گیرد.

مقاومت قرچک که حالا در روزهای انحلال شهید منصوری، تیم خوشنام قرچکی‌ها، تیم اول قرچک محسوب می‌شود و حتی از وجود چند بازیکن قمی نیز بهره‌مند است این هفته در خانه با نماینده قم روبه‌رو می‌شود. 

آتلیه طهران که همانند دیگر تیم‌های ورزشی قم در لیگ‌های کشور وضعیت مالی خوبی ندارد هفته گذشته در قم برابر پاس قوامین تهران 5 بر یک به پیروزی رسید و با این پیروزی پرگل و مقتدرانه خود را به عنوان مدعی جدی صعود معرفی کرد. 

این تیم در نخستین دیدار خود در قائم‌شهر برابر تیم فوتسال منصف این شهر مساوی کرده بود و حالا 4 امتیازی است. درخشش بازیکنانی چون اصغر احمدی، محسن بخشی و سعید قلندری در مسابقه اخیر آتلیه طهران، وحید غیاثی (سرمربی آتلیه طهران) را به آینده امیدوار کرده است با این حال آن‌ها به خوبی می‌دانند بازی با مقاومت قرچک در خانه حریف یک مأموریت دشوار است.

آتلیه طهران سال گذشته در همین مقطع از فصل نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرد و برخاستن آن‌ها در نیم‌فصل دوم و پیروزی‌های متوالی هم نتوانست به این تیم برای صعود کمک کند. با این تجربه، نماینده فوتسال قم می‌خواهد امسال کار را در همان نیم‌فصل اول تمام کند و از همین رو پیروزی بر مقاومت قرچک در دیدار جمعه برای فوتسالیست‌های قمی ارزش خاصی دارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار