مدیر کل تامین اجتماعی استان خبر داد:

دانش آموزان استان از شعب تامین اجتماعی بازدید می کنند

نظر به ضرورت ارتقاء دانش و فرهنگ بیمه های اجتماعی و ترویج مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی در بین مقاطع تحصیلی اردوهای آموزشی بازید دانش آموزان در سطح شعب استان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 10 December 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، مدیر کل تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی به ویژه نسل مولد و کارآفرین فردا، شناخت و ارتقاء سطح عمومی فرهنگ بیمه تامین اجتماعی، ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای کیفی سرمایه های اجتماعی، ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی و گسترش پوشش بیمه ای و توانمندی بازدیدکنندگان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی با توجه به مقررات و قوانین تامین اجتماعی از اهداف این طرح می باشد.

غلامرضا محمدی افزود: هر کودک ،نوجوان و جوانی که در حال حاضر  مشغول به تحصیل در مدارس و دانشگاهها می باشد در آینده جزء شاغلین کشور محسوب می شود لذا ضروری است با آگاهی و شناخت از سازمان تامین اجتماعی به بازار کار و اشتغال وارد شده و از حقوق خود آگاهی یابند.

وی خاطر نشان کرد:در این زمینه با سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش هماهنگی لازم انجام پذیرفته است و دانش آموزان منتخب کلاسهای هشتم،نهم،دهم و یازدهم در قالب گروههای 40 نفره از مراکز بیمه ای تحت پوشش تامین اجتماعی استان بازدید و با وظایف و خدمات سازمان تامین اجتماعی آشنا می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار