معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

معوقات در پرداختی و کارانه کادر علوم پزشکی از اشکالات طرح سلامت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی معوقات در پرداختی و کارانه کادر علوم پزشکی را یکی از ایرادات و اشکالات وارده به طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 08 November 2016
به گزارش تابناک تبریز،سعید شبستری در مراسم افتتاح 8 واحد LDR (واحد تک نفره زایمان طبیعی) در بیمارستان شهید طالقانی تبریز اظهار داشت: تمرکز بر سرمایه‌های انسانی یکی از پیش شرط های کشور پیشرفته است و دولت نیز با اجرای طرح تحول نظام سلامت نقش خود را در تکریم سرمایه‌های انسانی ایفا کرد.

وی با اشاره به افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات در بیمارستانی بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و تلاش داریم در حد ایده‌ال به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

شبستری معوقات در پرداختی و کارانه کادر علوم پزشکی را یکی از ایرادات و اشکالات وارده به طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و تاکید کرد: بخشی از درآمدها از طریق بیمه‌ها پرداخت می‌شود و دولت سعی می‌کند معوقات بیمه‌ها را محقق کند.

وی خاطرنشان کرد: همواره برخی از افراد هستند که خدمات دولت را نادیده گرفته و اقدام به سیاه‌نمایی و سلب اعتماد مردم از خادمان خود می‌شوند، اگر خدمت‌های انجام شده به گوش مردم رسانده نشود، گناه بزرگی محسوب می‌شود.

شبستری تصریح کرد: فعالیت مرکز آموزش درمانی برای ایجاد بخش ویژه تسهیلات زایمانی (LDR) قابل تقدیر است، چرا که ایجاد مکانی که قبلاً به صورت مخروبه بوده و با ترمیم و بازسازی به مجموعه‌ای قابل استفاده تبدیل شده است، کار بسیاری مشکلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار