واگذاري صدور کارت ملی هوشمند در اردکان به دفاتر پیشخوان

کد خبر: ۳۲۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 06 November 2016
به گزارش تابناک یزد،صدور كارت هوشمند در شهرستان اردكان در مراسمي با حضور مدیر کل ثبت احوال استان، امام جمعه و فرماندار اردکان و جمعي از مسئولان شهرستان، به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.
 "سيد محمد طباطبايي" مدیر کل ثبت احوال استان در این مراسم با بیان این ‌که برون‌سپاری بسیاری از خدمات دولتی در دستور کار است، گفت: با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی، از سال گذشته يازده فعالیت در حوزه خدمات ثبتي به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

وي اهمیت صدور کارت ملی هوشمند را برای هر ایرانی نيز يادآور شد و افزود: امروز نیز درخواست و صدور کارت ملی هوشمند که بزرگ‌ترین طرح از لحاظ حجمی است، در شهرستان اردكان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار مي‌شود.

"هادي مقيمي" فرماندار اردکان هم با اشاره به این که رویکرد دولت تدبیر و امید، تعمیق و واگذاری ارائه خدمات به بخش خصوصی است، گفت: برون‌سپاری این‌گونه خدمات می‌تواند در کاهش ازدحام جمعیت و تسهیل کار مردم در دریافت خدمات بسیار مؤثر باشد.

 وي ابراز امیدواری کرد كه واگذاری این خدمات به بخش خصوصی باعث سهولت، دقت و سرعت در انجام امور شود.

 گفتني است؛ در پایان این مراسم، مراحل صدور کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان دولت به ‌صورت آزمایشی توسط مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار