دوچرخه سواران پیشگامان یزد قهرمان آسیا شدند

کد خبر: ۳۲۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 05 November 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان یزد از قهرمانی تیم دوچرخه سواری این باشگاه در سال 2016 خبر داد.
مهدی پیشکویی پور افزود: تیم دوچرخه سواری پیشگامان در رده بندی پایانی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در سال 2016 صدرنشین شد و قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: این تیم بعد از درخشش در تورنمنت های بین المللی قاره کهن در طول سال 2016 در رده بندی پایانی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری نیز موفق شد صدرنشین شود و بر بام آسیا قرار گیرد.
این مسئول اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری پیشگامان با 915 امتیاز موفق شد با اقتدار بالاتر از دیگر رقبای خوب همانند سال 2015در صدر رده بندی بهترین تیم های دوچرخه سواری آسیا قرار گیرد.
پیشکویی پور گفت: در این رده بندی همچنین تیم شهرداری تبریز و تیم کولس اوکراین به ترتیب در جایگاه ای دوم و سومقرار گرفتند.
وی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان یزد همواره به حضور جدی تیم دوچرخه سواری در مسابقا معتبر بین المللی تاکید دارد.
مدیرعامل باشگاه پیشگامان یزد گفت: در سال های اخیر فعالیت های خوبی در رشته های مختلف و بخصوص دوچرخه سواری برداشته شده است .
پیشکویی پور ابراز امیدواری کرد تا همچنان دوچرخه سواران پیشگامان بتوانند با شایستگی از نام ایران و در یزد در سح آسیا و جهان دفاع کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار