نقش رهبری در تداوم انقلاب اسلامی تبیین شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر تبیین نقش رهبری در تداوم انقلاب اسلامی در ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.
کد خبر: ۳۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 07 May 2015

سعید شبستری در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) استان آذربایجان شرقی، با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب انقلاب‌های فکری در کشورهای اسلامی، عربی و حتی غربی شده است.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است به برکت رهبری است و امروز مقام معظم رهبری جانشین خلف امام راحل است.

شبستری با تاکید بر تبیین نقش رهبری در تداوم انقلاب، اظهار داشت: رهبری مهم‌ترین عامل اقتدار و استمرار حیات انقلاب اسلامی است و امروز جمهوری اسلامی با مدیریت رهبری به قدرتی راهبردی در منطقه تبدیل شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به این که نسل جدید، انقلاب و امام را ندیده‌اند، افزود: باید با تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام و نقش ایشان در پیشبرد انقلاب، نسل جوان و نوجوان را در جریان تاریخ انقلاب قرار دهیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره)، خواستار رفع نواقص این برنامه‌ها د و ابراز امیدواری کرد مراسم امسال منسجم‌تر و هدفمندتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

شبستری با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در برگزاری برنامه‌های ارتحال امام توسط استان آذربایجان شرقی، از همدلی و هماهنگی دستگاه‌های استان در این خصوص تشکر کرد.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و اعزام کاروان‌های مردمی و بسیج به مرقد امام راحل اتخاذ شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار