طراحان توطئه‌ تروریستی داعش در منطقه مفتضح شده‌اند

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: طراحان توطئه تروریستی داعش در منطقه به قدری مفتضح شده‌اند که دیگر جایی برای آنان در معادلات منطقه باقی نمانده است.
کد خبر: ۳۲۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 05 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد صبح امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا دشمنان فازهای نبرد جدید با ملت ایران را آغاز کرده و به دنبال ایجاد غلبه فرهنگی و یا استحاله در مردم ایران باشند اما غافل از این هستند که ملتی که به فرهنگ عاشورایی و روحیه ایستادگی خویش متکی است، شکست‌ناپذیر است.
 
وی با بیان این که از حدود پنج سال پیش توطئه تروریستی تکفیری داعش را به جان منطقه انداختند تا اسلام هراسی را در دنیا تبلیغ کرده و منطقه را در بحران و آشوب فرو برند، افزود: طراحان این توطئه اکنون در افتضاح بزرگ خود فرو رفته‌اند و جبهه اسلام واقعی در آستانه یک پیروزی عظیم قرار گرفته است.
 
امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: اسلام واقعی برگرفته از آیات قرآن کریم و سیره نبی مکرم اسلام و حیات ائمه اطهار (ع) است اما جریان‌های تکفیری منطقه به دنبال ارائه یک تصویر مخدوش از اسلام در سطح جهان بودند که با مقاومت یکپارچه ملت‌های آزاده منطقه مواجه شدند و اکنون رو به نابودی نهایی هستند.
 
فروزان‌نژاد با اشاره به تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روزهای شکل‌گیری توطئه در منطقه و ورود شجاعانه فرزندان ملت ایران در دفاع از حرم بانوی مکرم اسلام حضرت زینب کبری (س)، خاطرنشان کرد: اگر ایران وارد این معادله در منطقه نمی‌شد و اگر مدافعان حرم نبودند، تروریست‌ها اکنون در سوریه و عراق و لبنان به طور کامل مستقر شده بودند و امنیت منطقه را دستخوش آسیب‌های فراوانی می‌کردند.
 
وی عنوان کرد: دشمنان تلاش مجاهدانه ملت سوریه و عراق را کشتار مردم بی‌گناه جلوه می‌دهند اما تجاوز، قتل و خونریزی تروریست‌های تکفیری را دفاع از خود و دفاع از دموکراسی می‌دانند و مضحک‌ترین مطالب را در این زمینه به خورد ملت‌های جهان می‌دهند اما ملت‌ها هوشیار شده و دیگر اسیر این بازی‌های رسانه‌ای مسموم نخواهد شد.
 
امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: حدود یک قرن است که منطقه خلیج فارس و فضای پیرامونی ایران، رنگ آرامش و ثبات را به خود ندیده است و این منطقه همواره محل اصلی تمرکز سیاست‌های مستکبرانه دشمنان اسلام بوده است.
 
فروزان‌نژاد گفت: بعد از وقوع انقلاب اسلامی و با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، کشورمان بعد از جنگ به عنوان یک کانون ثبات در منطقه مطرح شد و ایستادگی ملت ایران در برابر یک تجاوز 8 ساله سبب شد تا دشمنان قدرت یک ملت متکی به خویش را به خوبی بفهمند و لذا ایران طی 3 دهه اخیر به قطب ثبات و امنیت منطقه و خودباوری در جهان تبدیل شده است.
 
وی تأکید کرد: باید قدر این اقتدار برگرفته از اراده ملت و هدایت‌های رهبری را بدانیم و باید دست همه کسانی را که نسبت به بیت‌المال اجحاف می‌کنند با جدیت قطع کنیم و اخلاق را در همه زمینه‌ها در جامعه گسترش و توسعه دهیم تا با سرعت بیشتری کارآمدی انقلاب را در عرصه‌های مختلف افزایش دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار