جایزه جهانی عکس اربعین در دست عکاس اردبیلی

آیین اختتامیه اولین 'جایزه جهانی عکس اربعین' با معرفی صاحبان آثار برگزیده برگزار و از شش اثر برتر داخلی و خارجی با اهدای تندیس ، لوح تقدیر و جایزه ویژه تجلیل شد.
کد خبر: ۳۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 07 May 2015
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری اردبیل ، در این مسابقه که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سطح بین المللی برگزار و چهار هنرمند ایرانی و دو هنرمند از کشورهای عراق و پاکستان به عنوان خالقان آثار برتر انتخاب شدند که در این میان رحمان مجرد از اردبیل موفق به دریافت تندیس ، لوح تقدیر نفر برتر و جایزه ویژه این مسابقه شد.

داوری این رویداد هنری توسط مجتبی آقایی ، رسول اولیازاده و امیرعلی جوادیان از اساتید و کارشناسان مطرح رشته عکاسی کشور انجام شد و 50 عکس انتخاب و به بخش نمایشگاه راه یافت.

نوید حسین از کشور پاکستان ، سید ابراهیم الموسوی از کشور عراق ، رنجبر زیدانلو از قوچان ، امیر عنایتی از تربت حیدریه ، مهدی هادی پور از قوچان به همراه عبدالرحمن مجرد از اردبیل شش هنرمند برگزیده اولین جایزه جهانی عکس اربعین بودند که تجلیل شدند.

هم اکنون نمایشگاه 50 اثر برگزیده از هنرمندان و عکاسان شرکت کننده در 'جایزه جهانی عکس اربعین' به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 17 هر روز در محل موزه امام علی (ع) به نشانی تهران ، خیابان ولیعصر (عج) ، روبروی بزرگراه نیایش ، بلوار اسفندیار برای بازدید عموم دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار