آیا خبر تعطیلی نگارخانه باغ ملی شیراز صحت داشت؟

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر درج‌شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی نگارخانه باغ ملی شهرداری شیراز را نادرست عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 06 May 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری این شهر، حجت‌الاسلام علی سقاچی با تکذیب خبر تعطیلی نگارخانه ملی اظهار داشت: این مرکز تعطیل نشده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر تنها مدیریت این نگارخانه تغییر کرده و هیچ‌گونه تغییر کاربری برای نگارخانه یادشده نداشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تصریح کرد: به‌منظور راه‌اندازی مرکز چاپ بنر طبق اسناد موجود، ساختمان دیگری در نظر گرفته‌شده است و در حال حاضر مشغول تغییر و تحول مکان مدنظر هستیم.

این مدیر فرهنگی با ابراز گلایه از اظهارنظر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در این مورد، بیان کرد: بهتر بود ابتدا از مسئولان مطلع استعلام اخذ و سپس نسبت به خبری شدن این موضوع اقدام می‌شد.

سقاچی اضافه کرد: به‌منظور افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات بهتر و نیز حمایت از هنرمندان علاقه‌مند به ارائه آثار در نگارخانه‌ها، مدیریت نگارخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی به روابط عمومی این سازمان واگذارشده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر سازمان فرهنگی اجتماعی با دو نگارخانه باغ ملی واقع در چهارراه حافظیه و نگارخانه آبگینه در بولوار شهید چمران خدمات خود را به هنرمندان ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار