برگزیدگان نوزدهمین همایش قصه‌گویی استانی کانون پرورش فکری قزوین معرفی شدند

پایانی خوب برای مهمانی قصه‌ها در کانون استان قزوین

با اجرای یک مراسم اختتامیه، برگزیدگان نوزدهمین همایش قصه‌گویی استانی کانون قزوین معرفی شدند
کد خبر: ۳۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 27 October 2016
به گزارش تابناک  از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،درتاریخ 6 آبان 95،در پایان نوزدهمین همایش قصه‌گویی استانی کانون قزوین،برگزیدگان این همایش معرفی شدند.
دراین مراسم که با حضور مدیرکل کانون استان قزوین "مژده اروجی" وداوران و ناظران این همایش برگزار شد،پس از خوانش بیانیه هیات داوران که حاوی چند نکته برای  ارتقا مهارت و توانمندی قصه ‌گویان شرکت کننده بود،ده شرکت کننده برگزیده این همایش استانی معرفی و تقدیر شدند.
براساس رای داوران این همایش در بخش قصه‌گویی مادربزرگ ها ،سیده فاطمه رضایی با قصه "کرمو"برگزیده شناخته شد.در بخش قصه‌گویی اعضا نیز محمدپارسا جوادی "عضو مرکز فرهنگی و هنری مجتمع " با قصه "شست‌و شوی غرور"، مریم ایوبی از مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با قصه "یک سبد سیب"، رقیه درویش‌وند از مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه با قصه "گلدان خالی" وسما یاسری از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با قصه "کلوچه‌های خدا" برگزیده شناخته شدند.
درادامه مربیان برگزیده این همایش معرفی شدند که شامل لیلا عیوض زاده  مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با قصه"شلغم پربرکت"، اعظم نوری زاده  مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد با قصه "سکه‌های پیروزی"،و رهبر جعفری "مربی کتابخانه سیار روستایی" با قصه "زائران امام رضا(ع)" و آزاده میربها "مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه" با قصه "شپلی‍‌ های  یک گوش و دوگوش " بود.
در پایان از همه شرکت کنندگان این همایش تقدیر شد و میرکل کانون از دست اندر کاران همایش به ویژه گروه نمایش کانون که با همراهی با برنامه ، بر شورو نشاط  آن افزوده بودند ،قدردانی کرد.
نوزدهمین همایش  قصه‌گویی استانی کانون قزوین درتاریخ 5 و 6 آبان در سه بخش اعضا،مربیان و بخش آزاد برگزار شد و شامل قصه گویی 17مربی،10عضو نوجوان وسه قصه گو از بخش آزاد بود. سه نفر از این شرکت کنندگان استانی با موضوع سبک زندگی، سه نفر با موضوع رضوی و 24 نفر با موضوع آزاد قصه گفتند.
داوران این همایش دکتر علی اصغر ارجی"نویسنده و مدرس ادبیات فارسی"، عزیزه ریحانی"کارشناس فرهنگی کانون استان زنجان" و مریم نوشاد"مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری قروه همدان" بودند و مهدی مردانی "کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین"و نرگس لشکری"مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد"به عنوان ناظر دراین همایش حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار