طرح قرآن و عترت در قم برگزار می‎شود

مدیر مؤسسه شیفتگان وحی به تشریح فعالیت شش ماهه طرح قرآن و عترت اشاره کرد و از ادامه این طرح در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 24 October 2016
به گزارش تابناک قم، اکرم زمان‌زاده، مدیر مؤسسه شیفتگان وحی گفت: یکی از مهمترین برنامه‎های موسسه قرآنی شیفتگان وحی برگزاری جلسات قرآن و عترت در مناطق مختلف استان قم بوده است.

وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری برنامه‎های گسترده‏ای در سطح استان در قالب طرح جلسات معرفتی قرآن و عترت برگزار شده است که شامل برگزاری محفل انس و بیان مباحث معرفتی با حضور استاد وحیدیان بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی عتبات عالیات، مشهد و قم، برگزاری برنامه‎های آموزشی و تبلیغی در ایام خاص سال، اجرای برنامه‎های فرهنگی و تبلیغی و قرآنی در طول سال و بزرگداشت معلمان قرآن در روز معلم، از جمله برنامه‎های این طرح بوده است.

مدیر موسسه قرآنی شیفتگان وحی اظهارکرد: تهیه و ارایه کتب آموزشی و سبک زندگی به بانوان قرآنی در ماه مبارک رمضان، حضور بانوان قرآنی در جمع آوری کمک به ساخت عتبات عالیات و برگزاری منظم انجمن قرآنی این موسسه از دیگر فعالیت‎هایی است که در این مدت صورت گرفته است.

زمان‌زاده بیان کرد: در قالب این طرح مصوب شد که کسانی که دوره زبان فهم قرآن را طی نکرده‎اند بتواند در یک دوره خاص نسبت به طی این دوره نیز اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار