کره‌ای‌ها از بازی در آزادی هراس دارند/ جهانیان را با فرهنگ عاشورایی آشنا کنیم

کد خبر: ۳۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 10 October 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان و مربیان کره‌ای از بازی در آزادی خاطره خوبی نداشته و به نوعی از این ورزشگاه هراس دارند.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان برای رسیدن به جام جهانی یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برابر تیم ملی کره در پیش دارد که اگر بتوانیم این بازی را به سود خود خاتمه دهیم، نیمی از راه صعود به جام جهانی روسیه را طی کرده‌ایم.

وی افزود: شاگردان کارلوس کی‌روش تاکنون از سه مسابقه خود، هفت امتیاز با ارزش را کسب کرده و اگر در چین هوشیارتر بازی کرده بودیم، امروز با 9 امتیاز و به تنهایی در صدر جدول گروه قرار داشتیم.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: نقطه قوت ایران در بازی روز سه‌شنبه به طور قطع خط دفاعی ماست، چرا که تاکنون در مسابقات مقدماتی جام جهانی گلی دریافت نکرده‌ایم و دروازه خود را بسته نگاه داشته‌ایم.

فلاحت‌زاده گفت: از سوی دیگر کره‌ای‌ها طی سه مسابقه اخیر خود که دو مسابقه را هم میزبان بوده‌اند، چهار گل دریافت کرده‌اند که نشان دهنده خط دفاعی و دروازه متزلزل آنها است.

وی بیان داشت: این در حالی است که تیم ملی کره‌جنوبی در سه مسابقه شش گل به حریفان تحمیل کرده و در مقابل ما تنها دو گل زده داریم، بنابراین باید قدرت خط حمله و آتش تیم ملی را افزایش دهیم.

این پیشکسوت فوتبال افزود: در مجموع تیم ملی ایران شرایط بهتری داشته و از انسجام گروهی و تیمی بیشتری برخوردار است و در مقابل کره‌ای‌ها دو بازیکن ارزشمند خود را به دلیل محرومیت مقابل تیم ما در اختیار ندارند.

فلاحت‌زاده تاکید کرد: به طور کلی نقطه قوت ما حضور هواداران در ورزشگاه آزادی است و کره‌ای‌ها از بازی در این ورزشگاه خاطرات خوبی نداشته و خودشان هم گفته‌اند که از بازی کردن مقابل ما در ورزشگاه آزادی هراس دارند.

وی ادامه داد: به همین دلیل دست به حاشیه‌سازی و حرکات نمایشی مانند ماسک زدن و یا مصاحبه علیه مردم ایران کرده‌ و یا پیش از سفر به تهران مشت‌های خود را گره می‌کنند که تمام این کارها نمایشی و حاشیه‌سازی است و بازیکنان ما نباید مغلوب جو‌سازی آنها شوند.

فلاحت‌زاده در پایان با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی در روز تاسوعای حسینی گفت: ما باید از این فرصت برای نشان دادن فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی خود استفاده کرده و رفتاری به نمایش گذاریم که جهانیان با فرهنگ عاشورایی آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار